عاقبت تعطیلات پرحاشیه؛ شش بازیکن پی‌اس‌جی به کرونا مبتلا شدند

عاقبت تعطیلات پرحاشیه؛ شش بازیکن پی‌اس‌جی به کرونا مبتلا شدند

خبرگزاری فوتبالی - مائورو ایکاردی، مارکینیوش و کیلور ناواس جدیدترین بازیکنان پاریسن ژرمن هستند که نتیجه تست کرونایشان مثبت بوده است. در حقیقت هر سه بازیکن در حال حاضر به قرنطینه رفته اند. پیش از این دی ماریا، پاردس و نیمار به علت ابتلا به کرونا به قرنطینه رفته بودند.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی به علت حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در دو هفته اول لیگ فرانسه حضور نیافته و مسابقاتش به تعویق افتاده است. مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه بازیکنانش را به تعطیلات فرستاد اما به نظر می رسد که این بازیکنان دستورالعمل های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت نکرده اند و ابتلای شش بازیکن فیکس این تیم به کرونا نکته عجیبی به نظر می رسد. همه این بازیکنان در حال حاضر در قرنطینه هستند و نمی توانند زیر نظر توخل تمرین کنند.

تصاویری که بازیکنان پی اس جی در تعطیلات منتشر کردند به وضوح نشان می دهد که پروتکل های بهداشتی توسط آنها رعایت نشده و ابتلای این بازیکنان به ویروس کرونا کاملا قابل پیش بینی به نظر می رسد. پی اس جی باید یک هفته دیگر مقابل لانس بازی کند و به نظر می رسد که هیچ کدام از این شش بازیکن به بازی نمی رسند و توخل مجبور است که از ترکیبی با تعداد قابل توجهی از نیمکت نشین ها استفاده کند، اتفاقی که قطعا برای تیم فرانسوی برای شروع فصل 21-2020 خوشایند نخواهد بود.

4125