دیگو کاستا، جدیدترین ستاره ای که به کرونا مبتلا شد

دیگو کاستا، جدیدترین ستاره ای که به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری فوتبالی - اتلتیکو در روز دوشنبه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای دو تن از بازیکنان این تیم یعنی دیگو کاستا و آریاس مثبت شده است.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو امروز تمریناتش را پیگیری کرد که کاستا و آریاس به علت ابتلا به کرونا امروز تمرین نکردند. البته هر دو بازیکن بدون علامت هستند و در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می برند. بقیه بازیکنان به جز ملی پوشان در سرو دل اسپینو یعنی محل تمرین اتلتیکو حضور پیدا کردند. البته در روزهای آینده تست های جدیدی از بازیکنان اتلتیکو گرفته خواهد شد تا مشخص شود که آیا بازیکنان دیگری هم به کرونا مبتلا هستند یا نه.

اتلتیکو به علت حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تا سه هفته دیگر در لیگ اسپانیا بازی ندارد و این تیم در هفته های آینده می تواند تمرینات را با آرامش بیشتری پیگیری کند. تیم سیمئونه فصل گذشته توانست لیورپول را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند اما در لیگ و جام حذفی عملکرد جالبی نداشتند. آنها با وجود خرید ستارگانی نظیر ژائو فلیکس به سختی و در هفته های پایانی حضور خود در رتبه سوم لیگ اسپانیا را نهایی کردند و در اروپا نیز در مرحله یک چهارم در عین شگفتی مقابل لایپزیش حذف شدند و نتوانستند به نیمه نهایی برسند.

4125