خشم دروازه بان رئال مادرید از شایعه ابتلا به کرونا

خشم دروازه بان رئال مادرید از شایعه ابتلا به کرونا

خبرگزاری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک روز پنجشنبه از اخباری که توسط رسانه های بلژیکی در مورد ابتلای تیبو کورتوا به کرونا منتشر  شده بود، به شدت ابراز دلخوری کرد و گفت که خود این دروازه بان هم از این اخبار به شدت عصبانی است.

به گزارش فوتبالی، روبرتو مارتینز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی بلژیک و دانمارک در روز شنبه گفت:" کورتوا در خدمت تیم است. کادر پزشکی به ما اعلام کرده است که نتیجه تست کرونای وی منفی بوده است."

سرمربی تیم ملی بلژیک از این که برخی رسانه ها بدون بررسی دقیق چنین خبری را منتشر کرده اند ابراز دلخوری و ناراحتی کرد چرا که در ابتدا این مسئله مربوط به یک تست پزشکی محرمانه بوده است و علاوه بر آن چنین خبری کذب است. از سویی مارتینز توضیح داد که خود کورتوا هم از انتشار چنین خبری به شدت دلخور است. سرمربی تیم  ملی بلژیک افزود:" این اتفاق به شدت ناراحت کننده بود."

تیم ملی بلژیک که این روزها اردوی خود را در منطقه توبیزه در  جنوب شرقی بروکسل برگزار می کند، شنبه باید به مصاف دانمارک برود و سه شنبه مقابل ایسلند قرار خواهد گرفت. مارتینز در این باره گفت:" پس از ده ماه برای اولین بار دور هم جمع شدیم و همه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم. شرایط و تغییرات جامعه روی دنیای فوتبال هم تاثیر گذاشته است."

4125