مشکل جدی یوونتوس برای خرید سوارز؛ پاسپورت ایتالیایی ندارد

مشکل جدی یوونتوس برای خرید سوارز؛ پاسپورت ایتالیایی ندارد

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس به تلاش برای خرید لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا ادامه می دهد. آندره آ پیرلو می خواهد یک مهاجم برای تیمش خدمت بگیرد و هر چند که به نظر می رسد شانس سوارز از ادن ژکو بیشتر است اما خرید بازیکن اروگوئه ای با مشکلاتی جدی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس با سوارز برای خرید وی با دستمزد سالانه 10 میلیون یورو به علاوه پاداش به توافق رسیده است. تورینی ها امیدوارند که بارسا اجازه بدهد تا او رایگان جدا شود چرا که فقط یک سال از قراردادش مانده و در لیست مازاد کومان قرار دارد. از سویی با جدایی وی، بارسا از پرداخت دستمزدش که سالانه 15 میلیون یوروست، خلاص خواهد شد.

در حال حاضر البته برای خرید سوارز توسط یوونتوس یک مشکل جدی وجود دارد : این بازیکن در حال حاضر پاسپورت ایتالیایی ندارد هر چند که همسرش اصالتی ایتالیایی دارد و می تواند پاسپورت را بگیرد. سوارز اگر بخواهد پاسپورت بگیرد باید در آزمون وزارت امور خارجه ایتالیا شرکت کند که البته پروسه اداری یک ماه طول می کشد و بدین ترتیب این بازیکن ممکن است که بخش قابل توجهی از شروع فصل را از دست بدهد.

یووه در این تابستان آرتور برزیلی و مک کنی آمریکایی را خریده و سهمیه خرید بازیکن با پاسپورت غیراروپایی برایش پر شده است. باید دید که آیا یووه به خاطر این مشکل اداری قید خرید سوارز را می زند و به سراغ ژکو می رود یا نه.

4125