افاضلی و وضعیت نامشخص در ماشین سازی تبریز

افاضلی و وضعیت نامشخص در ماشین سازی تبریز

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی ماشین سازی که توانست این تیم را در لیگ برتر حفظ کند، هنوز تصمیمی برای ادامه همکاری با تبریزی‌ها نگرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بعد از واگذاری ماشین سازی تبریز از سوی زنوزی، آینده نیمکت این تیم نیز نامشخص است و باید دید هومن افاضلی که بعد از قبول هدایت این تیم توانست آنها را در لیگ برتر حفظ کند و به رتبه یازدهم جدول نیز برساند، چه برنامه‌ای در آینده خواهد داشت.

 افاضلی که در بازگشت به لیگ برتر اتفاقات جالبی را پشت سر گذاشته، توانست هدایت دو تیم را در فصل نوزدهم عهده‌دار باشد. دو تیمی که البته سرنوشتی متفاوت را دنبال کردند و در نهایت ماشین سازی به رتبه مناسب یازدهم رسید و پارس جنوبی راهی لیگ دسته اول شد تا سرنوشتی قابل پیش بینی با توجه به مشکلات مدیریتی را دنبال کند.

 هر چند در مقطع هدایت پارس جنوبی توسط افاضلی، آنها توانسته بودند شرایط را برای بقا امیدوارکننده دنبال کنند اما در ادامه مسیر و با توجه به مشکلاتی که شکل گرفت این مربی ترجیح داد با جدایی از جمع جنوبی‌ها راهی ماشین سازی شود. تیمی که آخرین برد آنها مربوط به هفته اول دور برگشت و در دیدار مقابل استقلال بود و بیش از 4 ماه از آن می‌گذشت. افاضلی در اولین گام ذوب آهن را در اصفهان از پیش رو برداشت و در ادامه نیز علیرغم نمایش قابل قبولی که تیمش ارائه می‌داد دچار بدشانسی‌های دریافت گل در دقایق پایانی شد تا در هفته پایانی در جدال با نفت آبادان در سودای پیروزی و پایان اما و اگرهای بقا باشد. پیروزی در هفته پایانی باعث بقای این تیم و البته دستیابی به رتبه جالب توجه یازدهم شد تا نسبت به فصل گذشته نیز دو رده ارتقا داشته باشند.

اکنون اما با واگذاری این تیم توسط زنوزی به مالک جدید و البته شرایط محرومیت نقل و انتقالاتی، باید دید هومن افاضلی که بازگشت موفقی به لیگ برتر داشته، چه تصمیمی برای آینده خواهد داشت. او که در هفته پایانی با توجه به برد تیمش مورد تمجید زنوزی از نحوه نمایش و عملکرد تیم در دوران هدایتش قرار گرفته بود، این روزها با دو پیشنهاد دیگر مواجه شده است و باید دید چالش بعدی او به چه شکل خواهد بود.

7474