راکیتیچ: هدف بعدی سویا لالیگا و لیگ قهرمانان است

راکیتیچ: هدف بعدی سویا لالیگا و لیگ قهرمانان است

خبرگزاری فوتبالی – هافبک کروات سابق باشگاه بارسلونا در جلسه معارفه‌اش اعلام کرده سویا می‌خواهد پیشرفت کند و برای کسب جام بجنگد.

به گزارش فوتبالی، ایوان راکیتیچ در کنفرانس مطبوعاتی که جهت پیوستنش به سویا بر پا شده بود در رابطه با ششمین قهرمانی این تیم در لیگ اروپا به خبرنگاران گفت: با تمام احترام باید بگویم ششمین جام لیگ اروپا در اختیار ما است و هیچ تیمی به اندازه ما نمی‌خواست آن را داشته باشد. اما ما می‌خواهیم یک قدم رو به جلو برداریم. هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان. همه ما می دانیم که این حرف چه معنایی دارد اما نمی‌خواهیم فشاری روی دوش یکدیگر بگذاریم. می‌خواهیم بدانیم در چه مسیری قرار گرفته‌ایم  و من واقعا می‌خواهم در ان مسیر قدم بردارم. شرایط فعلی با ۹ سال پیش که من اینجا رسیده بودم فرق کرده. مخصوصا فضای اطراف تیم.

راکیتیچ در ادامه افزود: من در تیمی هستم که قهرمان شده و خوشبختانه می‌دانم این مسئله چه معنی دارد. می‌توانستم پس از مارادونا به اولین کاپیتان خارجی تیم تبدیل شوم و آن را به خانواده و هم‌تیمی‌هایم تقدیم کنم. دوست ندارم تنها اینجا حضور صرف داشته باشم و می‌خواهم به تیم کمک کنم. خوشحالم که به خانه برگشتم.

گفتنی است راکیتیچ در سال ۲۰۱۴ از سویا به بارسلونا پیوسته بود.

1101