ستاره اودینزه و انتظار برای پیشنهاد یوونتوس؛ دی‌پائول می‌خواهد به تورین برود

ستاره اودینزه و انتظار برای پیشنهاد یوونتوس؛ دی‌پائول می‌خواهد به تورین برود

خبرگزاری فوتبالی – رودریگو دی‌‌پائول، هافبک تیم اودینزه به پیشنهاد تیم لیدز یونایتد هنوز پاسخی نداده زیرا در انتظار تیم یوونتوس است و می‌خواهد به این تیم بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک آرژانتینی یکی از اهداف نقل و انتقالاتی مارچلو بیلسا، سرمربی تیم لیدز یونایتد است. لیدزی‌ها به تازگی پس از سال‌ها به لیگ برتر انگلیس پیوسته‌اند و به دنبال تقویت ترکیب خود هستند.

هر باشگاه بخواهد رودریگو دی‌ پائول را خریداری کند باید ۳۰ میلیون یورو به اودینزه بپردازد زیرا این بازیکن به تازگی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرده ‌‌ است. در همین زمینه هم کالچو مرکاتو و مساجرو گزارش داده‌اند که دی‌پائول هنوز بابت پیوستن به لیدز قانع نشده و با توجه به علاقه یوونتوس به او، دی‌ پائول منتظر است تا پیشنهاد رسمی از این تیم به او برسد. سایت فوتبال ایتالیا نوشته آندره‌آ پیرلو، سرمربی جدید یووه که پیشتر از دی‌پائول تمجید کرده است می‌تواند این بازیکن را به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان یووه تبدیل کند و با توجه به حضور مهم یک هموطن در ترکیب یووه یعنی دیبالای آرژانتینی، دی پائول می‌تواند از همان ابتدا روزهای خوشی را در ترکیب یووه داشته باشد. دی پائول اخیرا تعطیلات تابستانی خود را هم در کنار پائولو دیبالا گذرانده است.

1101