منچسترسیتی پیشنهاد خود را برای خرید مدافع ناپولی افزایش می‌دهد

منچسترسیتی پیشنهاد خود را برای خرید مدافع ناپولی افزایش می‌دهد

خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی در این تابستان به دنبال خرید کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی منچسترسیتی است و به این تیم برای خرید این بازیکن پیشنهاد داده اما به نظر می‌رسد که پیشنهادات اولیه‌ی سیتیزن‌ها برای خرید این بازیکن رد شده است و اکنون سیتیزن ها به دنبال این هستند که پیشنهاد بهتری برای خرید این مدافع به ناپولی ارائه دهند چرا که روی خرید این بازیکن مُصر هستند.

به گزارش فوتبالی، سران منچسترسیتی برای خرید کالیدو کولیبالی پیشنهادی 70 میلیون یورویی به ناپولی داده‌اند اما ناپولی مبلغی بیش از این می‌خواهد و این پیشنهاد را رد کرده است. در حقیقت ناپولی حداقل 80 میلیون یورو برای این بازیکن می‌خواهد و پیشنهادات کمتر از این مقدار را رد می‌کند. اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، در گفتگو با کانال 21 گفت:" کولیبالی و میلیک، هر دو در راه جدایی هستند و قصد فروش آن‌ها را داریم. بنابراین ، اگر پیشنهادی عالی برای آن‌ها داشته باشیم آن را مورد توجه قرار خواهیم داد، ما می دانیم که چگونه آنها را جایگزین کنیم. در غیر این صورت ، سال آینده دوباره در مورد آن بحث خواهیم کرد."

گفتنی است که منچسترسیتی در ماه گذشته پیشنهادی 65 میلیون یورویی برای کولیبالی داده بود اما آن پیشنهاد رد شد و اکنون هم پیشنهاد 70 میلیون یورویی آن‌ها رد شده است تا اورلیو دی لورنتیس نشان دهد که فقط به پیشنهادات بالای 80 میلیون یورو جواب مثبت می‌دهد.

1470