اینتر برای خرید مدافع رم با این تیم به توافق رسیده است

اینتر برای خرید مدافع رم با این تیم به توافق رسیده است

خبرگزاري فوتبالی - اينتر در روز های گذشته توانسته بود که موافقت الکساندر کولاروف، مدافع صربستانی رم را جلب کند تا به اين تيم بپيوندد و اکنون باشگاه اينتر با رم هم به توافق رسيده تا اين بازيکن را به خدمت بگيرد.

به گزارش فوتبالی، الکساندر کولاروف،‌ مدافع 34 ساله رم که يکي از کاپيتان‌های تيم هم هست، به دليل تجربه‌اش يکي از گزينه‌هاي آنتونيو کونته براي تقويت اينتر است زيرا چلسي حاضر نيست قيمت امرسون پالميری (يکي از گزينه‌های کونته) را کاهش دهد و اکنون اينتر با کولاروف و رم به توافق رسيده است و اين بازيکن بزودی به جمع نراتزوری‌ها ملحق خواهد شد. 

به گفته‌ی اسکای اسپورت ايتاليا، انتظار مي‌رود که روز دوشنبه يا سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آينده، کلاروف تست های پزشکی باشگاه اينتر را پشت سر بگذارد. اين بازيکن اکنون در اردوی تيم ملی صربستان است و در حال حاضر براي انجام تست های پزشکی و طی کردن ساير مراحل غايب است، به همين دليل اين کار ها به هفته‌ی آينده موکول خواهد شد. کولاروف در ماه نوامبر 35 ساله خواهد شد. او مي‌تواند در دو پست مدافع چپ و مدافع مياني بازي کند و بايد ديد که عملکردش در اينتر و زير نظر آنتونيو کونته چگونه خواهد بود.

کولاروف که سابقه حضور در تيم‌هايی مثل منچسترسيتی و لاتزيو را دارد، در فصول گذشته يکی از بازيکنان موفق تيم رم بوده است.

1470