گرت بیل: بازگشت به انگلیس؟ رئال مادرید کار را برای من مشکل می‌کند

گرت بیل: بازگشت به انگلیس؟ رئال مادرید کار را برای من مشکل می‌کند

خبرگزاری فوتبالی - گرت بیل بازیکن ولزی مدعی شد که اگر رئال مادرید به او اجازه بدهد، به پیشنهاد حضور در لیگ برتر انگلیس فکر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل در کنایه به رئال مادرید گفت که در اردوی تیم ملی ولز بیشتر مورد احترام قرار می گیرد و از سویی مدعی شد که رئال مادرید برای جدا شدنش مشکل ایجاد کرده است. این بازیکن در تابستان گذشته در یک قدمی حضور در لیگ چین بود اما رئال مادرید در آخرین لحظه جلوی انتقالش را گرفت. گرت بیل فصل گذشته فقط 20 بازی در پیراهن رئال مادرید انجام داد که فقط دو تا از بازیهایش بعد از کرونا بود.

گرت بیل در ابتدای صحبت هایش در مورد تیم ملی ولز صحبت کرد و با کنایه به رئال مادرید بیان کرد:" همه می دانند که من چقدر حضور در اردوی تیم ملی ولز را دوست دارم. زیباست که به جایی برگردم که کمی بیشتر مورد احترام قرار می گیرم و صرفنظر از هر چیزی توسط هواداران حمایت می شوم.  حالا دو بازی بزرگ در لیگ ملت های اروپا پیش رو داریم. این بازیها فرصت خوبی است تا آماده یورو در سال آینده شویم. همه تمرکز داریم. زمان زیادی برای آماده سازی دو بازی بعدی نداشتیم. هنوز به تمرینات برنگشته ام و به تازگی تعطیلات به پایان رسیده است.  البته در طول تابستان سعی کردم که آمادگی خود را حفظ کنم. سعی می کنیم که برای یوروی سال آینده آماده شوم. بازیهای زیادی پیش روی ماست که از پنجشنبه آغاز خواهد شد."

بازیکن ولزی در ادامه صحبت هایش گفت که اگر رئال مادرید به او اجازه بدهد از بازگشت به لیگ انگلیس استقبال کرد. وی اظهار داشت:" اگر چنین گزینه ای وجود داشته باشد(پیشنهاد تیم های انگلیسی) قطعا از آن استقبال خواهم کرد. ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. زمان زیادی در پنجره نقل و انتقالات داریم و ببینیم چه می شود. زمان همه چیز را روشن خواهد کرد اما باید بگویم که دلیل اصلی شرایط فعلی این است که همه چیز در دستان رئال مادرید است. سال گذشته سعی کردم جدا شوم اما همه چیز را در آخرین ثانیه به هم زدند. برای آن پروژه (لیگ چین) هیچان زیادی داشتم اما انتقال به سرانجام نرسید. پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما باشگاه اجازه نداد چون همه چیز در اختیار آنها بود. می خواهم فوتبال بازی کنم. برای فوتبال بازی کردن انگیزه بالایی دارم اما همه چیز در اختیار رئال مادرید است. من قرارداد دارم. امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود. فقط 31 سال سن دارم و هنوز حس می کنم که در فرم خیلی خوبی هستم و چیزهای زیادی برای ارائه دارم. ببینیم که چه پیش خواهد آمد. همه چیز در دستان باشگاه است اما اگر بخواهم صادق باشم، کار را برایم خیلی مشکل کرده اند."

4125