ترکیب احتمالی اسپانیا مقابل آلمان؛ فاتی فیکس می‌شود؟

ترکیب احتمالی اسپانیا مقابل آلمان؛ فاتی فیکس می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا چهارشنبه در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا در اشتوتگارت یعنی محل بازی فردا شب مقابل آلمان تمرین کرد.

به گزارش فوتبالی، لوئیز انریکه در بازگشت به تیم ملی اسپانیا فردا برای اولین بار هدایت لاروخا را به عهده خواهد داشت. در تمرین امروز، انریکه بازیکنان را به دو دسته تقسیم کرد که می شد ترکیب احتمالی بازی فردا را بر اساس این ترکیب حدس زد.

ترکیب احتمالی در خط حمله در نوع خود جالب بود. آنسو فاتی که برای اولین بار در لیست تیم ملی اسپانیا قرار گرفته در پست بال چپ قرار می گیرد. جرارد مورنو پس از فصل درخشانی که داشته در پست مهاجم نوک قرار می گیرد. رودریگو مورنو نیز به عنوان تنها چپ پای اردوی تیم ملی اسپانیا در پست بال چپ تست شد. آسنسیو به علت مصدومیت اردو را از دست داد و اولمو و فران تورس ذخیره های لاروخا در خط حمله خواهند بود.

خط هافبک احتمالی  را بوسکتس، میکل مورینو و تیاگو الکانتارا تشکیل می دهند. تیاگو پس از نقش داشتن در قهرمانی اروپا با بایرن مونیخ، فصل درخشانی داشته است. مرینو می تواند یکی از سورپرایزهای ترکیب باشد. در خط دفاعی به نظر می رسد که حضور کارواخال، راموس، پائو تورس و رگیلون قطعی است که سه تا از چهار نفر را بازیکنان رئال مادرید تشکیل می دهند. پائو تنها مدافع میانی چپ پای حاضر در تیم انریکه است. درون دروازه به نظر می رسد که یکی از میان کپا و دخیا بازی می کند که این یکی از تردیدهای مهم ترکیب انریکه خواهد بود.

4125