راموس: دوست داریم مسی در بارسلونا بماند

راموس: دوست داریم مسی در بارسلونا بماند

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا پیش از بازی مقابل آلمان در لیگ ملت های اروپا با خبرنگاران صحبت کرد و البته در مورد جدایی احتمالی مسی از بارسلونا هم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، راموس در مورد بازگشت انریکه به نیمکت تیم ملی اسپانیا و استفاده از سیستم چرخشی صحبت کرد و گفت:"باعث مسرت است که انریکه به تیم ملی برگشته است. او مربی بسیار بزرگی است. پس از اتفاق ناگوار در زندگی شخصی ، برگشته که این اتفاق خوشایندی است و بهترین عملکرد را در تیم ملی خواهد داشت. هر چقدر بیشتر با هم تیمی ها آشنا شویم، بهتر است. مربی سعی می کند که یک ترکیب ثابت را ایجاد کند. به علت پراکندگی بازیها فرصتش نیست تا ترکیب ثابتی را پیدا کنیم. در دوران طلایی تیم ملی اسپانیا ترکیب ثابتی را داشتیم. حالا شرایط متفاوت است. در آن زمان جوان تر بودم و حالا از باتجربه ها هستم. مهم است که عطش لازم را داشته باشیم تا دست به کار مهمی بزنیم."

راموس در مورد آینده لیونل مسی و جدایی وی از بارسلونا هم صحبت کرد:" سعی می کنیم که از این بحث دور باشیم. مسی این حق را به دست آورده که خودش برای آینده اش تصمیم بگیرد. نمی دانم که رفتنش خوب است یا نه اما دوست داریم که در بارسلونا بماند. لئو، لالیگا، تیمش و ال کلاسیکوها را بهتر می کند. همیشه دوست داریم که  مقابل بهترین ها بازی کنیم  و برنده شویم و مسی هم یکی از بهترین های دنیاست. لئو این حق را به دست آورده تا خودش در مورد آینده اش تصمیم بگیرد."

کاپیتان رئال مادرید در مورد بحث تمدید قراردادش با سفیدپوشان بیان کرد:" فعلا در این باره صحبتی نداشتیم. نگران آینده نیستم. سالهاست که در مادرید هستم و هرگز به جدایی فکر نکردم. حالا روی بازی کردن تمرکز دارم و سعی می کنم که فصل خوبی داشته باشم."

4125