کرونا جان مالک سابق باشگاه میلان را می‌گیرد؟

کرونا جان مالک سابق باشگاه میلان را می‌گیرد؟

خبرگزاری فوتبالی - سیلویو برلوسکونی، مالک سابق باشگاه میلان و نخست وزیر اسبق کشور ایتالیا، به ویروس کرونا مبتلا شده است و بیم آن می‌رود که او جانش را به علت این بیماری از دست بدهد. برلوسکونی در حال حاضر مالک باشگاه مونزا در سری بی ایتالیاست.

به گزارش فوتبالی، تست کرونای سیلویو برلوسکونی، مالک سابق باشگاه میلان و مالک فعلی باشگاه مونزا، مثبت اعلام شده است و او مبتلا به کروناست. در حال حاضر این سیاستمدار و کارآفرین ایتالیایی در خانه‌ی خود در میلان قرنطینه شده است. سیلویو برلوسکونی یکی از نماد های داستان‌های ثروت و موفقیت در ایتالیا به شمار می‌رود. آلبرتو زانگریلو، پزشک شخصی برلوسکونی، ابتلای او را به ویروس کرونا تایید کرد و گفت :" برلوسکونی پس از اقامت اخیر در ساردینیا مورد آزمایش قرار گرفت و نتیجه‌ی تست او مثبت شد."

طبیعتا با توجه به اینکه سیلویو برلوسکونی در اواخر این ماه 84 ساله خواهد شد، این نگرانی وجود دارد که او جانش را به علت این بیماری از دست بدهد چرا که او در سن خطرناکی قرار دارد. موارد ابتلا به ویروس کرونا در هفته‌های اخیر در بین کسانی که به ساردینیا رفته‌اند افزایش یافته است و به نظر می‌رسد که این جزیره در ایتالیا که بخشی از کالیاری به حساب می‌آید منطقه‌ای پر خطر است.

گفتنی است که برلوسکونی بیش از 30 سال رئیس باشگاه میلان بود.

1470