دی‌بروینه به خاطر پدر شدن اردوی بلژیک را ترک می‌کند؛ کورتوا کرونا ندارد

دی‌بروینه به خاطر پدر شدن اردوی بلژیک را ترک می‌کند؛ کورتوا کرونا ندارد

خبرگزاری فوتبالی - کوین دی بروینه احتمالا اولین بازی بلژیک در لیگ ملت های اروپا را به علت تولد فرزند سوم خود از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، دی بروینه در تمرین روز سه شنبه بلژیک برای بازی روز شنبه مقابل کپنهاگ حضور پیدا نکرد. البته تیم ملی بلژیک سه شنبه نیز در شهر بروکسل مقابل ایسلند قرار می گیرد.

اوریگی در خط حمله، هندریک فن کرومبروژ درون دروازه، ددریک بویاتا و الیاس کوبا در خط دفاع، ناصر شادلی در خط هافبک به علت مصدومیت اردوی تیم ملی بلژیک را از دست داده اند و فرمالن به علت محدودیت های کرونا نتوانسته از ژاپن به بلژیک سفر کند و فقط دیوی روئف درون دروازه به عنوان جایگزین دعوت شده است.

از سویی اخیرا شایعه شده بود که تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید به علت ابتلا به کرونا اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرده است اما استفان فن لوک سخنگوی فدراسیون فوتبال بلژیکبا تکذیب این خبر گفت:" تیبو با ماست و در تمرینات شرکت می کند. اخباری که در مورد مثبت شدن تست کرونایش مطرح شده صحت ندارند."

رسانه های بلژیکی ادعا کرده بودند که تست کرونای اولیه کورتوا مثبت شده اما بعد از ان که تست های بعدی او منفی شده در اردو مانده است. تیم ملی بلژیک در منطقه توبیزه در فاصله 30 کیلومتری جنوب بروکسل تمریناتش را زیر نظر روبرتو مارتینز پیگیری می کند.

4125