هالند در تصمیمی عجیب، میچو را در کنار رونالدو و زلاتان قرار داد

هالند در تصمیمی عجیب، میچو را در کنار رونالدو و زلاتان قرار داد

خبرگزاری فوتبالی - یکی از هواداران هالند از مهاجم نروژی دورتموند پرسید که از کدام سه بازیکن در دوران فوتبالش الگو گرفته است که یکی از سه انتخاب این مهاجم عجیب بود:"ایبراهیموویچ، رونالدو و میچو."

به گزارش فوتبالی، طبیعی است که هالند از کریستیانو رونالدو و زلاتان ایبراهیموویچ اسم ببرد چرا که دو ستاره پرتغالی و سوئدی از بهترین مهاجمان فوتبال دنیا هستند اما نفر سوم یعنی میچو چندان برای فوتبالدوستان شناخته شده نیست. میچو که سه سال پیش بازنشسته شد، مهاجمی است که تجربه حضور در تیم هایی نظیر سوانزی و ناپولی را داشته است و فقط یک بازی ملی در کارنامه اش دارد اما به نظر می رسد که هالند از او الگو گرفته است.

میگل پرز کوئستا ملقب به "میچو" الگوی کودکی هالند بوده است و در اینستاگرام نیز برای همدیگر پیام هایی منتشر کرده اند. ارلینگ یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپاست که پیشرفت بی نظیری داشته است. پدرش در لیگ انگلیس بازی می کرد و به نظر می رسد که به همین خاطر این مهاجم لیگ برتر را دنبال می کرد و  بازیهای میچو در  سوازنی را دیده بود و از او الگو گرفته بود.البته کریستیانو رونالدو و زلاتان نیز تجربه حضور در لیگ برتر انگلیس و بازی کردن در منچستریونایتد را داشته اند.

4125