سهرابی: از تمام داوران و ناظران تهران و استان های دیگر تست کرونا گرفته شد

سهرابی: از تمام داوران و ناظران تهران و استان های دیگر تست کرونا گرفته شد

خبرگزاری فوتبالی- رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا سهرابی  عنوان کرد: فدراسیون فوتبال در روزی که داوران برای کلاس یک روزه در مرکز ملی فوتبال حاضر شده بودند، با آوردن پزشک های مربوطه، تست کرونا را انجام داد. همچنین یک روز مشخص در مرکز ملی فوتبال از تمامی داوران و ناظران تهران و استانهای اطراف تهران با آوردن امکانات لازم اقدام به تست شد.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین در استانهای دیگر نیز با توجه به پراکندگی داروان ، کلیه هیات ها را ملزم به انجام تست کرونا کردیم. پس از آن با توجه به ابلاغ پراکنده داوران و ناظران به همگی اعلام شد که هر شخصی که علائم دارد از پذیرش ابلاغ خودداری نموده و برای تست مراجعه نمایند و نتیجه را به این کمیته اعلام کند.

رئیس دپارتمان داوران خاطر نشان کرد: تاکنون داوران و ناظران زیادی مشکوک  به کووید 19 بوده اند و اعلام کردند که بازی آنها را تغییر دادیم و خوشبختانه پس از انجام تست مشخص شد که جواب منفی بوده است. همچنین داوران و ناظران زیادی جواب تست شان مثبت بوده که پس از 14 روز قرنطینه و انجام  تست مجدد و بدست آوردن سلامتی دوباره به لیگ های مختلف برگشتند.

سهرابی در پایان اظهار داشت: در این مورد سختی های زیادی را برای جابجایی داوران و تغییر ابلاغ و تغییر بلیت پرواز متحمل شدیم ولی طبق  ابلاغ دبیرکل و بر اساس قوانین و مصوبات ستاد کرونا در فوتبال و همچنین تقاضای خود داوران و ناظران از اعلام نام  ایشان معذور بوده و هستیم.

6641