روایت رسانه پرتغالی از مقاومت طارمی در مسیر پیوستن به پورتو

روایت رسانه پرتغالی از مقاومت طارمی در مسیر پیوستن به پورتو

خبرگزاری فوتبالی- یک روزنامه ورزشی پرتغال مقاومت مهدی طارمی در مسیر پیوستنش به تیم پورتو را تشریح کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، به نقل از روزنامه Abola پرتغال، مهدی طارمی با آمار 21 گل برای ریوآوه در فصل گذشته به پورتو پیوست اما این بازیکن ایرانی در مسیر این انتقال به خوبی مقاومت و مدیریت کرد تا سرانجام به خواسته‌اش برسد.
بنفیکا در روزهای پایانی این انتقال برای جذب مهدی طارمی اقدام کرد تا این بازیکن را وسوسه کند اما مهاجم ایرانی آینده‌اش را در پورتو ترسیم کرده بود. دسترسی به تلفن شخصی مهدی طارمی در ساعت‌‌های پایانی پیوستنش به پورتو امکان‌پذیر نبود و برای مدت زمان کوتاهی حتی رابطه تلفنی با نزدیکانش را هم قطع کرد.

فشارهای بسیار زیادی در مسیر انتقال مهدی طارمی به پورتو وجود داشت. او پس از سپری کردن هفته نخست دوران استراحتش در بوشهر و مشورت با یک نفر تصمیم گرفت در نهایت پیراهن آبی پورتو را بر تن کند.

براگا با هدایت کارلوس کارواخال، سرمربی پیشین مهدی طارمی در ریوآوه می‌خواست او را جذب کند. اسپورتینگ هم با ارائه پیشنهاد دستمزد دوبرابری نسبت به پورتو تلاش زیادی برای تغییر تصمیم نهایی مهدی طارمی کرد. مهاجم ایرانی انعطاف‌پذیر نبود و پورتو را انتخاب کرد. او به باشگاه ریوآوه برای تکمیل مراحل انتقالش زمان داد و در ایران با آرامش در حال استراحت بود.

طارمی روز گذشته برای نخستین‌بار در تمرین‌های گروهی تیم پورتو شرکت کرد. او نخستین بازیکن ایرانی در تاریخ این تیم مشهور پرتغالی محسوب می‌شود.

6641