خلعتبری: چند پیشنهاد رسیده است ولی با شهرخودرو قرارداد دارم

خلعتبری: چند پیشنهاد رسیده است ولی با شهرخودرو قرارداد دارم

خبرگزاری فوتبالی- محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو ابراز امیدواری کرد سیدمهدی رحمتی مانند دوران بازیگری‌اش در مربیگری هم موفق باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمدرضا خلعتبری درباره آخرین وضعیت تیم شهر خودرو گفت: چند روزی است که تمرینات را دنبال می‌کنیم تا آماده ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شویم. ما متأسفانه در چند بازی آخر لیگ برتر به دلیل بدشانسی نتایج لازم را نگرفته و بردی به دست نیاوردیم، این در حالی است که در بعضی از بازی‌ها بابت اشتباهات داوری هم ضرر کردیم. حق شهر خودرو این بود که در بازی‌های پایانی خیلی بیشتر امتیاز بگیرد.
وی در مورد انتخاب سیدمهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی جدید شهر خودرو تأکید کرد: ابتدا باید از زحمات سهراب بختیاری‌زاده تشکر کنم که واقعاً مربی خوب و باشخصیتی است، ولی تیم ما در زمان این مربی بدشانسی آورد. در نهایت هم مسئولان باشگاه به این نتیجه رسیدند که رحمتی سرمربی شود.

 مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو ادامه داد: من و رحمتی دوستانی صمیمی هستیم و امیدوارم مهدی همان‌طور که در دوران بازیگری موفق بود در مربیگری هم موفق باشد. البته رحمتی هنوز تجربه سرمربیگری ندارد و این کارش را سخت خواهد کرد. با این حال کمک‌های رحمتی می‌توانند به وی کمک کرده و همراهی‌اش کنند.

خلعتبری درباره وضعیت خودش برای فصل بعد هم اظهار داشت: چند پیشنهاد به من رسیده است، ولی با شهر خودرو قرارداد دارم. من از زندگی در مشهد و بازی در شهر خودرو احساس خوبی دارم و اگر قسمت باشد همین‌جا می‌مانم. اگر هم مرا نخواستند برای موفقیت شهر خودرو دعا می‌کنم.

6641