وکیل بیرانوند در باشگاه پرسپولیس

وکیل بیرانوند در باشگاه پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- وکیل و مدیر برنامه های بیرانوند به دیدار رسول پناه می رود.

به گزارش فوتبالی، پس از اتفاقاتی که در برنامه فوتبال برتر رخ داد و مکالماتی که بین علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس و سرپرست مدیرعاملی این باشگاه روی آنتن زنده رد و بدل شد، ظهر امروز سلیمانی وکیل بیرانوند در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا با درباره این موضوع جلسه ای حضوری با رسول پناه برگزار کند که با توجه به عدم حضور سرپرست پرسپولیس در داخل باشگاه و شرکت در جلسه مذاکره با گزینه های خرید این باشگاه، مقرر شد تا این جلسه بعد ازظهر امروز برگزار شود.

دوشنبه شب و در برنامه فوتبال برتر، صحبتهای علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سابق پرسپولیس و مهدی رسول‌پناه سرپرست این باشگاه منجر به یک جنجال مفصل شد. علیرضا بیرانوند با گلایه از رسول پناه مبنی بر کاهش بیش از یک میلیاردی از اصل قرارداد و نادیده گرفتن متمم قراردادش، وی را مدیری خواند که در حد اداره پرسپولیس نیست. رسول‌پناه هم بیرانوند را متهم کرد که او می‌خواسته در ازای ماندن در پرسپولیس تا اتمام فصل ماهی 50هزار یورو اضافه دریافت کند.

سلیمانی وکیل بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فوتبالی اعلام کرد در این موضوع حق با علیرضا بیرانوند است و باشگاه پرسپولیس باید طلب وی را به صورت کامل پرداخت کند.

7655