هالند: اگر فوتبالیست نبودم خواننده رپ یا کشاورز می‌شدم

هالند: اگر فوتبالیست نبودم خواننده رپ یا کشاورز می‌شدم

خبرگزاری فوتبالی - ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، می‌گوید که اگر فوتبالیست نمی‌شد ترجیح می‌داد خواننده سبک رپ یا یک کشاورز باشد اما حالا دوست دارد بهترین بازیکن جهان شود. 

به گزارش فوتبالی، هالند در نیم فصل اول 20 - 2019 موفق شد در 22 بازی 28 گل برای سالزبورگ به ثمر برساند و همین عملکرد او را به یکی از پر طرفدارترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل کرد. درخشش او در لیگ قهرمانان باعث شد تیم‌هایی چون رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس به دنبال جذبش باشند. با این حال در نهایت دورتموند بود که موفق شد در این رقابت پیروز شده و با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو او را به خدمت بگیرد. هالند از زمان حضور در بوندسلیگا موفق شده در 15 بازی لیگ 13 گل برای این تیم به ثمر برساند. او در پرسش و پاسخی که در صفحه توییتر با دنبال کنندگانش برگزار کرد در پاسخ به این سوال که چه چیز برای تمرینات هر روز باعث انگیزه داشتنش می‌شود گفت: " تنها یک چیز... علاقه به این که بهترین باشم! "

سوال جالبی از این بازیکن پرسیده شد که اگر مسیر حضورش در دنیای فوتبال با موفقیت همراه نبود چه شغلی را انتخاب می‌کرد که او پاسخ غیرمنتظره‌ای به این پرسش داد. هالند گفت: " خواننده رپ یا کشاورز می‌شدم. " 

1811