خرید چهارم پرسپولیس از اصفهان می آید

خرید چهارم پرسپولیس از اصفهان می آید

خبرگزاری فوتبالی- شاگرد سابق یحیی گل محمدی در ذوب آهن پس از به بن بست رسیدن مذاکرات روز گذشته با مدیران پرسپولیس ، گفته می‌شود امروز پس از رفع اختلافات بر سر بندهای قرارداد تا ساعاتی دیگر برای امضای قرارداد رسمی خود وارد باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد پس از اتفاقات روز گذشته که با جذب سعید آقایی، حامد لک و عیسی آل کثیر همراه شد این باشگاه قصد دارد امروز هم از خریدهای جدید خود در ساختمان شیخ بهایی رونمایی کند.

احسان پهلوان هافبک فصل گذشته ذوب آهن به عنوان گزینه بعدی سرمربی قرمزها پس از توافق با مدیران باشگاه پرسپولیس تا ساعاتی دیگر جهت عقد قرارداد رسمی به باشگاه پرسپولیس می رود. در شرایطی که گفته می‌شود قرمزها روز گذشته بر سر برخی مسائل و بندهای قرارداد با این بازیکن دچار اختلاف نظر شدند، امروز برای توافق نهایی پای میز مذاکره خواهند نشست.

احسان پهلوان، هافبک تکنیکی ذوب آهن که چندی پیش برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتور شده بود، بعد از پایان قراردادش با ذوب آهن، خداحافظی‌اش از این تیم را در پستی اینستاگرامی اعلام کرده و اکنون در آستانه حضور در پرسپولیس قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی ساعات آینده باید در انتظار عقد قرارداد او با این تیم باشیم.

به نظر می رسد با توجه به فسخ قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس و جدایی وی از جمع قرمزها این بازیکن تکنیکی، احتمالا در این تیم جانشین مهدی ترابی خواهد شد که با فسخ قراردادش با پرسپولیس شوک بزرگی به این تیم وارد کرد.

7655