جدایی دروازه‌بان سوم اینتر با آماری عجیب؛ نیمکت نشین ابدی!

جدایی دروازه‌بان سوم اینتر با آماری عجیب؛ نیمکت نشین ابدی!

خبرگزاری فوتبالی – شاید بسیاری از هواداران پر و پا قرص تیم اینتر هم نام توماسو برنی را نشنیده باشند زیرا او در ۶ سال اخیر همواره روی نیمکت نرآتزوری می‌نشسته و حالا هم با اتمام قراردادش بدون حتی یک بار حضور در تیم اصلی و طبیعتا بدون دریافت یک گل خورده از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، توماسو برنی همیشه در تیم اینتر یا نیمکت نشین بوده یا در لیست تیم حضور نداشته و در نتیجه هیچ گلی هم دریافت نکرده اما نکته اینجاست این دروازه‌بان ایتالیایی در این مدت ۲ بار اخراج شده. او امسال در دو بازی برابر پارما و کالیاری به دلیل اعتراض به داور اخراج شده تا برخی حداقل به دلیل همین اخراج بدانند نام دروازه‌بان سوم اینتر چیست.

برنی پیشتر قراردادش را تا پایان ماه آگوست تمدید کرده بود و بنا به گزارش برخی رسانه‌ها سالیانه ۲۰۰ هزار یورو هم دستمزد می‌گرفت تا فقط عضوی از تیم باشد اما همیشه روی نیمکت بنشیند.

برنی ۳۷ ساله در آکادمی اینتر رشد کرده اما دوران کاری عجیبی داشته. او در سال ۲۰۰۱ به ویمبلدون پیوست. او در این تیم حتی یک دقیقه هم بازی نکرد و از این تیم جدا شد. او سابقه حضور در لاتزیو و تورینو را هم دارد اما در هیچکدام موفق نبود. برنی در تمام دوران فوتبالش تنها ۱۲۰ بازی حرفه‌ای انجام داده و آخرین بار هم در سال ۲۰۱۳ با پیراهن سمپدوریا بازی کرده است.

1101