رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال زنان شکسته شد

رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال زنان شکسته شد

خبرگزاری فوتبالی - پرنیل هاردر 27 ساله پس از چهار سال حضور در ولفسبورگ به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال زنان با چلسی قرارداد بست.

به گزارش فوتبالی، مهاجم دانمارکی با مبلغ 350 هزار پوند از ولفسبورگ به چلسی ملحق شد تا به گران ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال زنان تبدیل شود. چلسی در سالهای اخیر سعی کرده است که  به قدرتمندترین تیم فوتبال زنان انگلیس تبدیل شود که اخیرا لیگ و سوپرجام انگلیس را هم برده اند.

هاردر پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون بدین ترتیب راهی چلسی خواهد شد. این مهاجم فصل را با قهرمانی در لیگ و جام حذفی آلمان به پایان برد و با 38 گل توانست فصل درخشانی داشته باشد. هاردر در مجموع 113 بازی در تیم آلمانی انجام داد که توانست 103 گل به ثمر رساند و چهار قهرمانی لیگ، چهار جام حذفی آلمان و دو نایب قهرمانی اروپا کسب کرد.هاردر حالا سعی می کند تا با چلسی قهرمان اروپا شود و روند قهرمانی پنج ساله لیون را از بین ببرد. ملی پوش دانمارکی قراردادی سه ساله با چلسی به اتمام رساند و احتمالا یکشنبه در مقابل منچستریونایتد اولین بازی خود را در لیگ زنان انگلیس خواهد داشت.  هاردر پس از امضای قرارداد گفت :" بسیار خوشحال و احساساتی هستم. در نهایت به این جا رسیدم و بازیکن چلسی شدم. نمی توانم شادتر از این باشم."

4125