شماره فن‌ده‌بیک در منچستریونایتد؛ به یاد بازیکنی که دچار ضایعه مغزی شد

شماره فن‌ده‌بیک در منچستریونایتد؛ به یاد بازیکنی که دچار ضایعه مغزی شد

خبرگزاری فوتبالی - انتقال دونی فن ده بیک هافبک هلندی آژاکس به منچستریونایتد تقریبا نهایی شده است و این هافبک تصمیم گرفته است که در اولدترافورد شماره 34 را به احترام دوست نزدیک خود "عبدالحق نوری" به تن کند.

به گزارش فوتبالی، فن ده بیک روز دوشنبه تست پزشکی منچستریونایتد را پشت سر گذاشت و با مبلغ 40 میلیون پوند راهی اولدترافورد خواهد شد. حالا اولدترافورد گزارش داده است که دونی به یاد دوست و هم تیمی قدیمی خود، نوری که در آژاکس شماره 34 را می پوشید، این عدد را انتخاب خواهد کرد.

سه سال پیش عبدالحق نوری بازیکن مراکشی الاصل آکادمی آژاکس در حین بازی دوستانه مقابل وردربرمن دچار ضایعه مغزی شد و بعد از آن دیگر نتوانست فوتبال بازی کند. نوری از  نه سالگی در باشگاه آژاکس توپ می زد که به مدت سه سال در کما بود و بعد از آن نتوانست فوتبال بازی کند. فن ده بیک یکی از دوستان صمیمی این بازیکن بوده است و رابطه نزدیکی با هم داشته اند. 

فن ده بیک قرار است که خون تازه ای به رگ های تیم سولشر در میانه زمین  تزریق کند. او در کنار برونو فرناندز و پل پوگبا در خط هافبک قرار خواهد گرفت. منچستریونایتد انگیزه بالایی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپای 21-2020 خواهد داشت.

4125