اختلاف نظر مدیران بارسلونا درمورد نحوه‌ی جدایی لیونل مسی

اختلاف نظر مدیران بارسلونا درمورد نحوه‌ی جدایی لیونل مسی

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که مدیران بارسلونا درمورد نحوه‌ی جدایی لیونل مسی از این تیم دچار اختلاف نظر شده‌اند چرا که در حال حاضر چند راه برای جدایی این فوق ستاره‌ی آرژانتینی وجود دارد و اعضای هیئت مدیره‌ی باشگاه بارسلونا هنوز درمورد این قضیه به تفاهم نرسیده‌اند.

به گزارش فوتبالی، به گفته‌ی مارکا، سران بارسلونا در حال حاضر روی این قضیه که باید لیونل مسی با بند فسخ 700 میلیون یورویی خود جدا شود یا با مبلغی کمتر به جدایی این بازیکن رضایت دهند، به اختلاف نظر خورده‌اند. پدر لئو مسی امروز با سران بارسا جلسه داشت اما آنطور که پیداست هنوز اتفاق نظری روی چگونگی جدا شدن لیونل مسی وجود ندارد. در حالی که باشگاه بارسلونا گفته بود که هر تیمی که مسی را می‌خواهد باید با پرداخت 700 میلیون یورو و فسخ قراردادِ او، این بازیکن را به خدمت بگیرد اما اکنون برخی از اعضای هیئت مدیره‌ی بارسلونا اعتقاد دارند که بارسا باید به پیشنهاداتی که با مبالغ مختلف برای مسی می‌آید توجه کند و بهترینِ آن‌ها را انتخاب کند و روی رقم 700 میلیون یورو پافشاری نکند تا بتواند این شرایط را حل کند. استدلال آن‌ها این است که اگر مسی در این تابستان نتواند از بارسا برود بزودی قراردادش به پایان رسیده و او به عنوان بازیکن آزاد و به طور رایگان راهی تیم دیگری می‌شود و هیچ پولی به بارسلونا تعلق نمی‌گیرد.

قطعا پیشنهاداتی که برای لیونل مسی می‌آید رقمی بالای 100 میلیون یورو دارد و برخی از سران بارسا معتقدند که می‌توان مسی را با همین پیشنهادات به فروش رساند و از جدایی او به صورت رایگان جلوگیری کرد چرا که به نظر می‌رسد مسی تصمیمش را برای رفتن گرفته و در آن تجدید نظر نخواهد کرد. باید دید که در روز های آینده چه اتفاقاتی پیرامون لیونل مسی و باشگاه بارسلونا می‌افتد.

1470