پیشنهاد 70 میلیون یورویی منچسترسیتی برای مدافع ناپولی رد شد

پیشنهاد 70 میلیون یورویی منچسترسیتی برای مدافع ناپولی رد شد

خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی در این تابستان به دنبال خرید کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی منچسترسیتی است و به این تیم برای خرید این بازیکن پیشنهاد داده اما به نظر می‌رسد که پیشنهادات اولیه‌ی سیتیزن‌ها برای خرید این بازیکن رد شده است.

به گزارش فوتبالی، به گفته‌ی روزنامه‌ی آ اس اسپانیا، سران منچسترسیتی برای خرید کالیدو کولیبالی پیشنهادی 70 میلیون یورویی به ناپولی داده‌اند اما ناپولی مبلغی بیش از این می‌خواهد و این پیشنهاد را رد کرده است. اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، چیزی حدود 80 میلیون یورو برای این بازیکن می‌خواهد و به پیشنهادات کمتر از این مقدار پاسخ منفی می‌دهد. گفتنی است که منچسترسیتی در ماه گذشته پیشنهادی 65 میلیون یورویی برای کولیبالی داده بود اما آن پیشنهاد رد شد و اکنون هم پیشنهاد 70 میلیون یورویی آن‌ها رد شده است تا اورلیو دی لورنتیس نشان دهد که فقط به پیشنهادات بالای 80 میلیون یورو جواب مثبت می‌دهد.

منچسترسیتی در حال حاضر درگیر خرید لیونل مسی است و نمی‌تواند مبالغ زیادی برای سایر بازیکنان هزینه کند چرا که جذب مسی هزینه‌ی زیادی خواهد داشت و از نظر قوانین فیرپلی مالی محدودیت هایی برای سیتیزن ها به همراه خواهد آورد. گفته می‌شود که بزودی سران منچسترسیتی جلسه‌ای با سران ناپولی در مورد این مدافع سنگالی برگزار خواهند کرد تا بتوانند به توافق نهایی برسند.

1470