رونمایی مدافع چپ بارسلونا از چهره جدیدش پس از کاشت مو

رونمایی مدافع چپ بارسلونا از چهره جدیدش پس از کاشت مو

خبرگزاری فوتبالی - جوردی آلبا پس از شایعاتی که در مورد جدا شدنش از بارسلونا وجود داشت در نهایت در تمرین تیم کاتالان شرکت کرد. کومان بازیکنانی نظیر سوارز، اومتیتی، ویدال و راکیتیچ را در لیست مازاد قرار داد و در مورد بازیکنانی نظیر بوسکتس و آلبا نیز زنگ خطر را به صدا در آورد. به هر صورت آلبا ماندنی شد و البته به نظر می رسد که با چهره ای متفاوت در تمرینات حاضر شده چرا که به تازگی مو کاشته تا ظاهرش را بهبود ببخشد.

به گزارش فوتبالی، این دفاع چپ از تعطیلات پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا استفاده کرد تا عمل کاشت مو را انجام بدهد و  ظاهری مناسب تر را برای بخش جلویی موهای خود ایجاد کند. او می دانست که ریزش موهایش شدت گرفته و با عمل کاشت مو سعی کرد که جلوی ان را بگیرد.

آلبا با موهای تراشیده در تمرینات بارسلونا حاضر شد اما کاملا نسبت به گذشته مشخص است که در بخش جلویی موهای خود عمل کاشت را انجام داده و  چهره ای متفاوت را از او در فصل آینده خواهیم دید. برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی تصاویری از ریزش موهای آلبا در فصل گذشته منتشر کرده اند تا نشان بدهند که او با چهره ای متفاوت ظاهر شده است. البته در سالهای اخیر نیز چهره هایی نظیر آنتونیو کونته، بکام، یان اوبلاک، دیگو لوپز و دیگو سیمئونه نیز از میان شخصیت های فوتبالی به سراغ عمل کاشت مو رفته بودند.

با جدایی قریب الوقوع سوارز و مسی به نظر می رسد که آلبا در کنار بوسکتس و پیکه بزرگان رختکن بارسلونا در فصل اینده خواهند بود که باید تیم را جمع کنند. 

4125