علیپور: تدارک باشکوهی در صورت خداحافظی رحمتی خواهیم دید

علیپور: تدارک باشکوهی در صورت خداحافظی رحمتی خواهیم دید

خبرگزاری فوتبالی- قائم مقام باشگاه شهر خودرو گفت: اگر آقای رحمتی به این جمع‌بندی برسند که از دنیای فوتبال می‌خواهند خداحافظی کنند مراسمی فوق‌العاده باشکوه برای ایشان تدارک خواهیم دید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، وحید علیپور با دفاع از انتخاب مهدی رحمتی به عنوان سرمربی باشگاه شهر خودرو اظهار داشت: مهدی رحمتی بازیکن و انسان بسیار باهوشی است و 20 سال به صورت حرفه‌ای بازی کرده و تجربه وی قابل قیاس نیست.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو افزود: در بخش تمرین‌دهی و کادر آقای کوزین به ما اضافه می‌شوند که بسیار پرسابقه هستند و قهرمانی آسیا را دارند و در باشگاه‌های معتبر کار کرده‌اند و کادر آقای رحمتی نیز بسیار خوشنام و باسابقه هستند و می‌توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.

علیپور گفت: مربیان نسل جدید لیگ برتر از جایی شروع کرده و همه جوان هستند و خوشبختانه موفق بوده‌اند و ما نیز تلاش می‌کنیم ابزار مناسب را برای آقای رحمتی فراهم کرده و از انتخاب ایشان صد درصد دفاع می‌کنیم زیرا حدود دو هفته مشغول مذاکره بودیم.

وی ادامه داد: برای فصل بعد هنوز قطعی نیست که ایشان از دنیای فوتبال خداحافظی کنند و یا اینکه مربی- بازیکن باشند و باید در این زمینه جمع‌بندی مشخصی صورت بگیرد.

علیپور تاکید کرد: اصل کار صورت گرفت زیرا باید آرامشی در تیم حاکم شود و تمرینات دنبال شود تا برای آسیا آماده شویم و پس از بازی‌های آسیایی در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی گفت: اگر آقای رحمتی به این جمع‌بندی برسند که از دنیای فوتبال می‌خواهند خداحافظی کنند مراسمی فوق‌العاده باشکوه برای ایشان تدارک خواهیم دید.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو عنوان کرد: رایزنی‌هایی نیز صورت گرفته و دو سه پیشنهاد خوب برای بازی خداحافظی ایشان نیز وجود دارد که در حال بررسی آن هستیم و باید اجازه دهید به نتیجه برسیم؛ تلاش می‌کنیم اگر قرار به خداحافظی باشد یک تصمیم در شان ایشان گرفته شود و امیدواریم البته شرایط کرونا نیز اجازه دهد.

علیپور بیان کرد: آقای رحمتی در اولین فرصت که بعد از بازی‌های آسیایی خواهد بود برای حضور در دوره‌های مربیگری نیز اقدام خواهد کرد.

6641