ساکت: سرمربی سپاهان به زودی اعلام می شود/ ما تازه آمده‌ایم

ساکت: سرمربی سپاهان به زودی اعلام می شود/ ما تازه آمده‌ایم

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه سپاهان در مراسم تجدید میثاق با شهدا صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محمدرضا ساکت در مراسم تجدید میثاق با شهدا اظهار داشت: ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و 72تن از یاران با وفایشان و همچنین شهادت حضرت امام سجاد(ع) را خدمت همه عرض تسلیت دارم. به محفل میثاق با شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی، 23هزار شهید استان اصفهان، شهدای مدافع حرم و به ویژه شهدای بزرگوار باشگاه فولادمبارکه سپاهان و تعزیت ایام شهادت اباعبدالله‌الحسین خوش آمدید.

ساکت ادامه داد: بسیار مفتخریم که با تمسک به نام مولایمان علی ابن ابی طالب(ع)، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) ، تکریم پیشگاه شهیدان و توسل جستن به ائمه اطهار و توکل به خدای بزرگ، گام جدید و راه جدید را که در ادامه طول سال‌ها از سال 1332 در این باشگاه پرافتخار کشیده شده، بار دیگر رقم بخورد. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یک باشگاه فرهنگی، اعتقادی، معنوی و ورزشی است که در این مسیر قدرتمندی در عرصه ورزش را با کرامت‌های اخلاقی، فضیلت‌های انسانی و رفتار جوانمردانه را با هم ممزوج خواهد کرد و مفتخر است که در کنار شهیدان بزرگوار خویش حرکت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: امروز تکریم ویژه جامعه ما به شهدای مدافع سلامت است. آنان که در خط مقدم مبارزه برای پیشگیری و درمان تلاش می‌کنند. امروز آمده‌ایم تا به آنان نیز تکریم کنیم. خانواده بزرگ فولاد مبارکه سپاهان اینجا حضور دارد تا تجدید میثاق داشته باشد و تکریم کند و عهد خویش را ببندد. مجتمع فولاد مبارکه خط مبارزه با تحریم، وابستگی و خط اول مبارزه اقتصادی و صنعتی با اتکا به پیشرفته ترین اندیشه‌ها، تفکرات، متخصصین و استانداردهای صنعتی یک پیشتاز بسیار موفق در عرصه ملی و بین المللی است و می طلبد که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز این چنین باشد.

وی افزود: اما دوستان به محض اینکه رسیدم، غم بزرگی بر من مستولی شد. خطابم رو به شهید مدافع حرم محسن خزایی است. محسن عزیز شما قولی به من دادید. این قول را نتوانست عمل کند. شهید خزایی مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات شرکت فولاد مبارکه بود. چهره ولایتی، ارزشمند و فاطمی بود. یک متخصص امر رسانه و البته عاشق ورزش و پیوند مسائل اعتقادی و فرهنگی با ورزش بود.

ساکت با اشاره به خاطره‌ای از شهید خزایی  عنوان کرد: سال 89 که قهرمان شدیم و بعد از آن ایشان عازم سوریه شد، به من گفت در سفر بعدی که بر می‌گردم با هم به سوریه می‌رویم. هنوز آن داغ بر سینه من مانده، تکریم می‌کنم شهدای بزرگوار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، شهید حسن قاضی کاپیتان تیم ملی جوانان کشور و کاپیتان تیم سپاهان که به عنوان فرمانده توپخانه سپاه قهرمانی‌های بسیاری آفرید.

وی ادامه داد: شهید ملاافضل، شهید معینی و شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی در کنار محسن عزیز ستاره‌های درخشان باشگاه ما هستند. بهتر است بگوییم اینجا بهشتی است از ستاره های درخشان آسمان قهرمانی ایران. شهیدان قهرمانان همیشه جاویدان این کشور هستند. نسل دیروز، امروز و فردا نباید فراموش کند که در راه ایستادگی، استقلال، حریت و افتخار این کشور علیرغم همه تهدیدها و فشارهای دشمن، آمریکا و اسرائیل و ... این قهرمانان شهید ما بودند که افتخارات و ایستادگی و استقلال و عظمت و پایداری را برای این کشور به جا گذاشتند.

ساکت در ادامه تکریم شهدا تصریح کرد: به روح همه این عزیزان، 23هزار شهید استان اصفهان، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت و همه شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای خدمت، دولت، محراب، آتشنشان، ناوچه دریایی، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، ترور و همه شهیدان، همه با هم صلواتی را تقدیم می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: بسیار ممنونیم که برای مدد گرفتن از روح شهیدان برای یک قدم جدید و در استمرار قدم‌های ارزشمندی که همه عزیزانی که در طول این سال‌ها تلاش کردند، بار دیگر دور هم جمع شدیم تا با مدد مولا مسیری را در راستای اعتقادات دینی، ارزش‌های اخلاقی فضیلت‌های اخلاقی، رفتار جوانمردانه و کلام خردمندانه، ان شاالله در مسیر فعالیت‌های باشگاه داشته باشیم و ابتدا برای آبرومندی در عرصه بین المللی و بعد ملی قدم‌ها را برداریم. هرچند که در این مسیر محدودیت‌ها و مشکلاتی وجود دارد و همه باید تلاش کنیم تا مرتفع شوند.

ساکت گفت: در جوار فرماندهان ارزشمند دفاع مقدس، شهیدان ردانی، خرازی، کاظمی، عرب، قوچانی وکهرنگی‌ها، انشاالله حضور خواهیم یافت. خدایا ما را در این مسیر قوت و قدرت بیشتر عطا کن. نیت های ما را خالص نگه دار. بازوان ما را برای یک اقدام هماهنگ، همراهی و همدلی در هم مستحکم تر بدار و چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار.

به گزارش فارس از اصفهان، ساکت در جمع خبرنگاران عنوان کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با قدمتی از سال 1332 که با نام شاهین آغاز شده و این نامی را که آغاز کرده توام با اخلاق، جوانمردی و مردانگی بوده و این روزها هم طبیعی است که برای ادامه حیات خودش به ارزش های دینی اخلاقی انقلابی دفاع مقدس و البته ارزش های ورزشی به طور جدی پایبند است.

وی افزود: امروز فرصتی بود خانواده بزرگ سپاهان شامل پیشکسوتان بزرگوار، خانواده‌های شهدای بزرگوار، هواداران و کانون هواداران باشگاه، پرسنل شریف، مربیان، در گلستان شهدای اصفهان حضور و تجدید میثاقی داشته باشند با همه شهدای انقلاب اسلامی، 23هزار شهید استان اصفهان، شهدای مدافع حرم و سلامت، تکریم و ارادت خودشان را به آن‌ها تقدیم کنند و با تمسک از روح بلند شهدا برای یک تلاش موفقیت آمیز جدید در مسیر پیش رو، با هم همت بنهند.

ساکت ادامه داد: باشگاه سپاهان سال‌های سال چهره‌های بسیار فرهیخته‌ای را در خودش داشته، چهره‌های اخلاق مداری که امروز پیشکسوتان فوتبال هستند اما ستاره‌های اصلی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شهیدان حسن قاضی، حسین ملاافضل، هاشمی، معینی، کاظمی، محسن خزایی، قدیریان و دیگر شهیدانی هستند که با اعتقاد به استقلال و حریت کشورشان توپ فوتبال را بر زمین نهادند و سلاح دفاع از حریم کشور را به دست گرفتند.

وی گفت: امروز فرصتی بود که همه خانواده بزرگ سپاهان در گلستان شهدا، بهشت شهیدان و منزلگاه راست قامتان جاودانه تاریخ حضور پیدا و عرض ارادت کنند. امیدواریم باشگاه سپاهان کاماکان در مسیر ارزش های دینی انقلابی دفاع مقدس و قدرتمندی در عرصه رشته های ورزشی ان شاالله بتواند موفق باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد موضوع  انتخاب سرمربی تیم گفت: ان شاالله به موقع اعلام می‌کنند. ما تازه آمده‌ایم. اجازه بفرمایید. ما هنوز شروع نکرده‌ایم. 

وی پاسخی به این سوال که باشگاه سپاهان به دنبال مربی ایرانی است یا خارجی نداد و جمع خبرنگاران را ترک کرد.

6641