چالش سیمئونه؛ اتلتیکو مادرید و پیراهن شماره ۹ نفرین شده

چالش سیمئونه؛ اتلتیکو مادرید و پیراهن شماره ۹ نفرین شده

خبرگزاری فوتبالی – از زمان جدایی فالکائو، تیم اتلتیکو مادرید هیچ مهاجم موفقی با شماره ۹ نداشته است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اتلتیکو مادرید هنوز نتوانسته یک شماره ۹ مقتدر و خوب را پیدا کند. در حال حاضر آلوارو موراتا، دیگو کاستا و ژائو فلیکس در این تیم حضور دارند و تنها ۳۰ گل به ثمر رسانده‌اند که آمار خوبی برای آن‌ها به شمار نمی‌رود. این مسئله آن‌جایی فوتبال دوستان را به فکر فرو می‌برد که بدانیم فالکائو قبل از پیوستن به موناکو در این تیم ۳۶ و ۳۴ گل به ثمر رساند. زوج ویا و کاستا در اتلتیکو خوب بودند و پس از آن بود که اتلتیکو به نفرین شماره ۹ دچار شد و هیچکس نتوانست با پیراهن شماره ۹ این تیم بدرخشد. گریزمان در اتلتیکو یک ستاره بود اما او هم شماره ۷ را بر تن می‌کرد.

رائول خیمنز، فرناندو توس، جکسون مارتینز و ویتو اولین گزینه‌های اتلتیکو برای تقویت حمله در آن سال‌ها بود که هیچکدام نتوانستند در مادرید بدرخشند. در فصل ۱۷-۲۰۱۶ کوین گامیر. به این تیم پیوست و در همان فصل اول هم ۱۶ گل زد اما هیچگاه اعتماد کامل سمئونه را جلب نکرد. در ادامه کاستا به شهر مادرید برگشت اما هیچ‌گاه به موفقیت روزهای اول پیوستنش به اتلتیکو نرسید و دچار مصدومیت شد.

نیکولا کالینیچ هم دیگر گزینه سیمئونه بود که حتی به سختی در ترکیب اصلی جایی برای خود پیدا می‌کرد و باعث شد اتلتیکویی‌ها به فکر بازگشت موراتا بیفتند.
در این سال‌ها سیمئونه هرچه گشته نتوانسته جانشین شایسته‌ای برای فالکائو پیدا کند و به نظر می‌رسد نفرین شماره ۹ همچنان باقی است.

1101