ملاقات نیمار با ستاره سریال «الیت» در ایبیزا

ملاقات نیمار با ستاره سریال «الیت» در ایبیزا

خبرگزاری فوتبالی - نیمار ستاره برزیلی پاریسن ژرمن این روزها از تعطیلاتش در ایبیزا لذت می برد. نیمار پس از شکست پی اس جی در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به تعطیلات رفته است و البته در ایبیزا نه تنها در کنار خانواده و دوستانش است بلکه با شخصیت های معروف هم ملاقات می کند.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر تصاویری از ملاقات نیمار با راسل، مدیر اسبق بارسلونا و آنیتا خواننده برزیلی مطرح شده بود و حالا ستاره پی اس جی تصویری از خودش در کنار آرون پیپر یکی از شخصیت های سریال محبوب و اسپانیایی "الیت" منتشر کرده است.نیمار تصویری از خودش در کنار آرون پیپر منتشر کرده و نوشته است:" باعث افتخار است رفیق."

البته نیمار در قایق تفریحی خود در کنار دسته دوستانش ملقب به "گروه تویس" نیز عکس گرفته است تا مشخص شود که همچنان رابطه بسیار خوبی با دوستان صمیمی خود دارد و هر زمان که بتواند وقتش را در کنار آنها می گذراند.

سریال الیت که در نتفلیکس پخش می شود با حضور بازیگران سریال محبوب "سرقت پول" به شهرت قابل توجهی رسیده است و محبوبیت زیادی در میان نوجوان ها دارد و به نظر می رسد که نیمار که عاشق سریال دیدن است هم یکی از طرفداران دواتشه این سریال اسپانیایی باشد.

4125