پیشنهاد نجومی تیم عربستانی برای خرید ستاره آرسنال

پیشنهاد نجومی تیم عربستانی برای خرید ستاره آرسنال

خبرگزاری فوتبالی - مسعود اوزیل هافبک آلمانی آرسنال پیشنهادی نجومی دریافت کرده است تا پس از هفت سال از ورزشگاه امارات جدا شود.

به گزارش فوتبالی، روزنامه ترکیه ای فاناتیک گزارش داده است که تیم النصر عربستان با نمایندگان هافبک سابق رئال مادرید تماس گرفته اند و در تلاش هستند تا با قراردادی نجومی او را به خدمت بگیرند. تیم عربستانی حاضر شده تا به اوزیل سالی 16.8 میلیون یورو بپردازد. اگر آرسنال در این تابستان حاضر به فروش رایگانش شود که در همین تابستان می تواند راهی لیگ عربستان شود در غیر این صورت باید یک سال دیگر منتظر بماند تا به عنوان بازیکن آزاد به النصر برود.

اوزیل در ژانویه 2018 قرارداد جدیدی را با آرسنال با دستمزد هفتگی 350 هزار پوند به ثمر رساند اما در فصل اخیر به نیمکت نشین دائمی تبدیل شد و جدایی وی دور از انتظار به نظر نمی رسد. مسعود از ماه مارس یعنی از پنج ماه پیش تا کنون در آرسنال بازی نکرده است و هیچ نقشی در قهرمانی تیم لندنی در جام حذفی و سوپرچام انگلیس نداشته است. آرتتا به نظر می رسد که با جدایی اوزیل موافق است تا باشگاه از پرداخت دستمزد راحت شود و بتواند بازیکنان دیگری را به جایش بخرد.

4125