پاریسن ژرمن همه را سر کار گذاشت؛ سلام لئو!

پاریسن ژرمن همه را سر کار گذاشت؛ سلام لئو!

خبرگزاری فوتبالی - صفحه پاریسن ژرمن از جنجال ایجاد شده در دنیای فوتبال در مورد جدایی مسی از بارسلونا استفاده کرد و با مخاطبان و طرفدارانش شوخی کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم پاریسی یکی از گزینه های بازیکن آرژانتینی در صورت جدایی از بارسلونا به شمار می رود. فینالیست دور قبلی لیگ قهرمانان اروپا با این مسئله شوخی کرد تا حسابی هوادارانش و کل دنیای فوتبال را سر کار بگذارد.

تیم فرانسوی پیامی در صفحه توئیتر خود با عبارت "سلام لئو" منتشر کرد که البته پرچم آرژانتین و یک تصویر متحرک هم دیده می شود. در این تصویر بازیکنی دیده می شود که پیراهن پی اس جی را به تن کرده است و پیراهنش با شکلکی که جای چشمانش قلب گذاشته شده، پوشانده است. اما نکته این جاست که فرد مذکور "لئو" است اما لیونل مسی نیست! در حقیقت فرد پشت این تصویر لئاندرو پاردس مهاجم آرژانتینی پی اس جی است.

در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد پیوستن مسی و سوارز به پاریسن ژرمن مطرح شده است و فوتبالدوستان منتظر هستند تا ببینند که این اخبار چقدر صحت دارند. مهاجم آرژانتینی بارسلونا قصد قطعی برای ترک بارسلونا دارد که تیم پاریسی در کنار منچسترسیتی و اینتر گزینه هایش هستند. اخیرا خبر ماندنی شدن نیمار البته هواداران پی اس جی را خوشحال کرده چرا که بازیکن برزیلی همچنان در کنار امباپه در خط حمله تیمشان خواهد بود.

4125