اتفاق ناخوشایند در مسیر مربیگری فورلان؛ اخراج از پنیارول

اتفاق ناخوشایند در مسیر مربیگری فورلان؛ اخراج از پنیارول

خبرگزاری فوتبالی - دوران دیگو فورلان به عنوان مربی پنیارول به پایان رسید. مطبوعات اروگوئه گزارش داده اند که پس از شکست پنیارول مقابل واندررز، مدیران تیم اروگوئه ای تصمیم گرفتند که بازیکن اسبق اتلتیکو را اخراج کنند.

به گزارش فوتبالی، فورلان که به تازگی هدایت اتلتیکو را به عهده گرفته فقط یازده بازی هدایت پنیارول را به عهده داشت که 9 بازی در لیگ دسته اول اروگوئه بود و دو تا در جام لیبرتادورس که حاصل کارش آمار ضعیف سه برد، سه تساوی و سه شکست در لیگ بود. در حقیقت پنیارول از 9 بازی فقط 12 امتیاز کسب کرد و در رتبه هفتم جدول قرار گرفت که هفت امتیاز تا واندررز صدرنشین فاصله دارد. 

پنیارول در پنج بازی اخیرش فقط دو برد داشته و عملکرد ضعیفی داشته و بدین ترتیب مسیر مربیگری فورلان خوب پیش نرفت و اسطوره فوتبال اروگوئه از سمتش برکنار شد. پنیارول دو هفته دیگر باید در مسابقات قاره ای شرکت کند و به مصاف کولو کولو شیلی و ویستلرمن بولیوی برود که حالا باید دید که چه کسی جانشین فورلان روی نیمکت تیم اروگوئه ای خواهد شد. فورلان به واسطه سالها بازی کردن در سطح فوتبال اروپا و درخشش در جام جهانی 2010 در میان فوتبالدوستان به شدت شناخته شده است.

4125