رقیب میلان در پلی آف لیگ اروپا مشخص شد

رقیب میلان در پلی آف لیگ اروپا مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - میلان با عملکرد خوبی که با استفانو پیولی در مقطع پایانی فصل گذشته داشت، توانست در جایگاه ششم سری آ قرار بگیرد و سهمیه‌ی پلی آف لیگ اروپا را بدست بیاورد و اکنون رقیب آن‌ها در این مرحله مشخص شده است؛ تیمی از ایرلند.

به گزارش فوتبالی، میلان که اوضاعی بحرانی داشت، با آمدن استفانو پیولی به عنوان سرمربی و پیوستن زلاتان به این تیم در ژانویه، توانست وضع بهتری پیدا کند. اوج درخشش آن‌ها در مقطع پایانی فصل بود، جایی که 13 بازی را بدون شکست پشت سر گذاشتند. در واقع آخرین باخت میلان به شکست مقابل یوونتوس در کوپا ایتالیا و حذف از این جام باز می‌گردد. میلان توانست در جایگاه ششم سری آ قرار بگیرد و سهمیه‌ی پلی آف لیگ اروپا را بدست بیاورد. اکنون رقیب میلان در دومین دور پلی آف لیگ اروپا مشخص شده است: شامروک روورز، تیمی از لیگ ایرلند.

میلان در یک بازی باید مقابل شامروک روورز به میدان برود. بازی در ایرلند و در ورزشگاه تالاگت شهر دوبلین برگزار خواهد شد و برنده‌ی این بازی به دور بعدی پلی آف راه می‌یابد. این بازی در تاریخ 17 سپتامبر (27 شهریور) برگزار می‌شود. روسونری‌ها دو مرحله تا رسیدن به لیگ اروپا فاصله دارند و باید دید که شرایط برایشان به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470