ادامه‌ی جولان کرونا در لیگ ایتالیا: سه بازیکن آتالانتا مبتلا شدند

ادامه‌ی جولان کرونا در لیگ ایتالیا: سه بازیکن آتالانتا مبتلا شدند

خبرگزاری فوتبالی - اوضاع لیگ ایتالیا در آستانه‌ی فصل جدید بحرانی به نظر می‌رسد. باشگاه‌های زیادی از وجود موارد مبتلا به کرونا در جمع بازیکنانشان خبر داده‌اند اما سازمان برگزار کننده‌ی سری آ ایتالیا برنامه‌ای برای تغییر تاریخ شروع رقابت ها ندارد و مُصر است که بازی ها باید در همان تاریخی که از پیش اعلام شده شروع گردند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه آتالانتا رسما تایید کرده است که تست کرونای سه بازیکنش مثبت شده تا شرایط این تیم بحرانی به نظر می‌رسد. در حال حاضر سایر بازیکنانی نیز که گمان می‌رود با آن‌ها ارتباط نزدیکی داشته‌اند، قرنطینه شده‌اند تا مجددا از آن‌ها تست گرفته شود. این اتفاق باعث شد تا اردوی پیش فصل آتالانتا تا مشخص شدن شرایط بازیکنان عقب بیفتد. آتالانتا هویت این بازیکنان را فاش نکرده است. آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپای فصل پیش تا مرحله‌ی یک چهارم نهایی بالا آمدند و در این مرحله مقابل پاریسن ژرمن کامبک خورده و حذف شدند.

در هر صورت طبق برنامه ریزی ها فصل آینده‌ی سری آ ایتالیا از تاریخ 19 سپتامبر (29 شهریور) آغاز خواهد شد و تیم ها در حال آغاز اردوی پیش فصلشان هستند اما شرایط همچنان بحرانی به نظر می‌رسد. اخیرا تست کرونای مهاجم سمپدوریا ، دروازه‌بان آ اس رم و 4 بازیکن از کالیاری هم مثبت از آب درآمده بود و اکنون سه بازیکن از آتالانتا هم مبتلا شده‌اند.

1470