هافبک بارسلونا در یک قدمی سویا؛ بازگشت بازیکن کروات به پیزخوان

هافبک بارسلونا در یک قدمی سویا؛ بازگشت بازیکن کروات به پیزخوان

خبرگزاری فوتبالی - سویا به اعلام رسمی خرید ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا خیلی نزدیک است. این بازیکن در ساعات اخیر مذاکراتی جدی برای حضور در سویا داشته است چرا که رونالد کومان سرمربی هلندی کاتالان ها اعتقادی به وی ندارد. راکیتیچ قرار است که در ترکیب سویا جانشین اور بانگا آرژانتینی شود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن کروات روز گذشته تست کرونای باشگاه بارسلونا را پشت سر گذاشت اما حالا می تواند به سانچز پیزخوان برگردد.راکیتیچ پیش از پیوستن به بارسلونا در سال 2014 به رکورد 149 بازی در سویا دست پیدا کرده بود و حالا از بازگشت به این شهر استقبال کرده است. راکیتیچ فقط یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد داشت و کومان علنا به این بازیکن اعلام کرده بود که علاقه ای به ماندنش ندارد. راکیتیچ سومین خرید فصل جدید سویا پس از سوسو از میلان و اسکار رودریگز از رئال مادرید خواهد بود.

سویا در تلاش است تا هر چه زودتر انتقال را به سرانجام برساند و حتی برخی رسانه ها گزارش داده اند که راکیتیچ تست پزشکی باشگاه آندلوسی را هم پشت سر گذاشته تا هر چه زودتر به تیم جولن لوپتگی ملحق شود و در اردوی پیش فصل این تیم شرکت کند. راکیتیچ فعلا به خواست خودش به اردوی تیم ملی کرواسی هم نرفته تا تکلیف آینده اش را روشن کند.

4125