داوید سیلوا: می‌‌خواهم با سوسیه‌داد برای فتح جام بجنگم

داوید سیلوا: می‌‌خواهم با سوسیه‌داد برای فتح جام بجنگم

خبرگزاری فوتبالی – داوید سیلوا، خرید جدید تیم سوسیه‌داد که فصل پیش در تیم سیتی حضور داشت اعلام کرده به دلیل تجربه‌اش می‌‌خواهد به تیم جدیدش کمک کند و برای کسب جام بجنگد.

به گزارش فوتبالی، داوید سیلوا ساعاتی پیش در جلسه معارفه‌اش به خبرنگاران درباره بازگشت به فوتبال اسپانیا و حضور در سوسیه‌داد گفت: خوشحالم که می‌خواهم اینجا کارم را شروع کنم و هم‌تیمی‌های جدیدم را ببینم. تیم خوب بازی می‌کند و من هم امیدوارم چیز جدیدی به تیم اضافه کنم و سال‌های خوبی را اینجا سپری کنم. انتظارات بالایی دارم و می‌خواهیم در این تیم برای کسب افتخار و جام بجنگیم.

سیلوا در ادامه گفت: در همان پستی بازی خواهم کرد که در تمام دوران کاری‌ام در آن حضور داشتم و به دلیل تجربه‌ام نفش مهمی در تیم خواهم داشت. به بازیکنان جوان هم کمک خواهم کرد.

سوسیه‌داد در فصل آینده در لیگ اروپا حضور خواهد داشت. سیلوا در این خصوص گفته: قطعا پس از چند سال رقابت در اروپا همچنان می‌خواهم به آن ادامه دهم. سبک بازی سوسیه داد هم یکی از دلایل حضور من در این تیم بود آرامشی که در اینجا وجود دارد و من با آن آشنا هستم هم یکی از مهم‌ترین علل حضور من در سوسیه‌داد است. من سال‌ها پیش در باسک زندگی کرده‌ام.

1101