نیمار: می‌خواهم در پاریس بمانم و به فینال لیگ قهرمانان برگردم

نیمار: می‌خواهم در پاریس بمانم و به فینال لیگ قهرمانان برگردم

خبرگزاری فوتبالی - نیمار بر علاقه خود به ادامه حضور در پاری سن ژرمن تاکید کرده و مدعی شد که دوست دارد هرچه زودتر بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.
به گزارش فوتبالی، پی اس جی در تابستان ۲۰۱۷ با انتقالی رکوردشکن به قیمت ۲۲۲ میلیون یورو نیمار را از بارسلونا به خدمت گرفت. بازیکن تیم ملی برزیل در نیوکمپ خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان معرفی کرد اما در دو فصل اول حضورش در پایتخت فرانسه نتوانست این موفقیت را تکرار کند. مصدومیت‌های متعدد و مشکلات انضباطی حضور او در پاریس را تحت تاثیر قرار داد. او همچنین سال گذشته تلاش کرده بود که به بارسلونا بازگردد. با این حال در پی اس جی ماندنی شد و ۱۹ گل در ۲۷ بازی به ثمر رساند و ۱۲ پاس گل نیز ارسال کرد تا نقش مهمی در صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان ایفا کرده باشد. هرچند این تیم در فینال با تک گل کینگزلی کومان برابر بایرن مونیخ شکست خورد تا رویای مالکان آن در کسب جام قهرمانی اروپا به واقعیت تبدیل نشود. گفته می‌شد شاید بازیکن تیم ملی برزیل در این تابستان بار دیگر برای جدایی از لیگ فرانسه تلاش کند اما به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ نخواهد داد. نیمار در گفتگو با پی اس جی ا
لو مگ اظهار داشت: " من فصل آینده در پاری سن ژرمن خواهم ماند. من می‌مانم و رویایم بازگشت به فینال لیگ قهرمانان است و این بار می‌خواهم قهرمان آن شوم. من دوست دارم تمام تلاشم را انجام دهم تا نامم را در کتاب تاریخ باشگاهم به ثبت برسانم. "

۱۸۱۱