پسر عموی مسی: منچستر سیتی بهترین گزینه برای لئو است

پسر عموی مسی: منچستر سیتی بهترین گزینه برای لئو است

خبرگزاری فوتبالی – مکسی بیانکوچی، پسر عموی لیونل مسی اعلام کرده امیدوار است مسی جایی برود که احساس آرامش کند و منچستر سیتی برای او بهترین گزینه است.

به گزارش فوتبالی، مکسی بیانکوچی، پسر عموی مسی در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: تصور می‌کردم لئو هیچگاه بارسلونا را ترک نکند اما او باید به دنبال جایی بگردد که در آن خوشحال خواهد بود. اگر مسی بخواهد حدا شود دلیلش آن است که خوشحال نیست و به دنبال چالشی جدید می‌گردد. او حق دارد و مسئولین باید کاری کنند که او احساس راحتی داشته باشد. دوست دارم او را در تیمی ببینیم که فوتبال خوبی انجام می‌دهد. به نظرم در میان تمام تیم‌هایی که به او متصل شده‌اند و نامشان اطراف مسی شنیده می‌شود سیتی بهترین گزینه است. پاریسن ژرمن هم گزینه مناسبی است اما باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. دوست دارم هرکجا می‌رود، خوشحال باشد و احساس آرامش کند.

بیانکوچی در ادامه گفت: تا آن جایی که من در رسانه‌ها خوانده‌ام او تا پایان سال آینده با بارسلونا قرارداد دارد و اگر به این مسئله دقت کنیم، جدایی برای او خوب است زیرا باشگاه هم از جدایی او سود می‌کند و به جای آن که مسی را رایگان از دست بدهد، پول دریافت می‌کند.

1101