سود هنگفت رئال مادرید از فروش و جدایی بازیکنان تا این لحظه

سود هنگفت رئال مادرید از  فروش و جدایی بازیکنان تا این لحظه

خبرگزاری فوتبالی – رئال مادرید تا این لحظه نزدیک به ۷۰ میلیون یورو بابت بازیکنانی که به فروش سانده یا قرض داده، درآمد کسب کرده است.

به گزارش فوتبالی، رئالی‌ها ۱۳.۵ میلیون یورو بابت فروش اسکار رودریگز به سویا کسب کرده‌اند و این آخرین تحرک آن‌ها در بازار نقل و انتقالاتی بوده است. آن‌ها پیشتر ۴۰ میلیون یورو بابت پیوستن اشرف حکیمی به اینتر به جیب زده‌اند که پولی هنگفت در شرایط فعلی به شمار می‌رود اما در گوشه و کنار هم انتقال‌های قرضی بازیکنان، سود خوبی به آن‌ها رسانده است.

خاوی سانچز به وایادولید رفت تا ۳.۵ میلیون یورو به رئال برسد. دنی گومز و خورخه دفروتوس با ۵ میلیون یورو به لوانته رفتند و کوبو هم با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو به طور قرضی به ویارئال پیوست. مجموع این انتقال‌ها ۶۴.۵ میلیون یورو سود به رئالی‌ها رسانده و این مسئله هنوز هم ادامه دارد. ماریانو دیاز در آستانه توافق با بنفیکا است، براهیم دیاز از فصل آینده ممکن است با پیراهن میلان در میادین حاضر شود، خامس احتمالا به اورتون می‌رود، سرخیو رگوئیلون احتمالا دز جمع رئالی‌ها جدا می‌شود و تکلیف چند بازیکن مانند بورخا مایورال، ‌آلبرتو سور،‌دنی سبایوس،‌ اودریوزولا هم هنوز مشخص نیست اما احتمالا جدا خواهند شد. گرت بیل هم بزرگ‌ترین مشکل رئالی‌ها است زیرا تیم‌های کمی توانایی پرداخت دستمزد ۱۷ میلیون یورویی‌اش را دارند.

1101