تست کرونای مهاجم اسپانیا مثبت شد و از اردوی این تیم کنار رفت

تست کرونای مهاجم اسپانیا مثبت شد و از اردوی این تیم کنار رفت

خبرگزاری فوتبالی - تست کرونای میکل اویارزابال، مهاجم و وینگر تیم ملی اسپانیا، مثبت از آب درآمد تا از اردوی این تیم برای بازی مقابل آلمان و اوکراین در لیگ ملت های اروپا کنار گذاشته شود. این بازیکن در تست جامعی که از تمام بازیکنان شاغل در لالیگا گرفته شده بود، مشخص شد که مبتلا به ویروس کروناست بنابراین نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در اردوی پیش رو همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، میکل اویارسابال که در حال حاضر 23 ساله است، پس از مثبت شدن تست کرونایش، دو هفته را در خانه‌اش قرنطینه خواهد شد و این بدان معناست که ابتدای فصل 2020/21 را از دست می‌دهد. به گفته‌ی مارکا، لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، جرارد مورنو، مهاجم ویارئال را به جای اویارزابال به اردوی تیمش خواهد برد. مورنو در لالیگا 2019/20، 18 گل برای ویارئال به ثمر رسانده و بهترین گلزن اسپانیایی لالیگا شده بود. جرارد مورنو که در حال حاضر 28 ساله است، اولین بازی خود را برای تیم ملی اسپانیا در سپتامبر 2019 انجام داده بود و سه گل هم برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده بود.

در هر صورت میکل اویارزابال، کاپیتان رئال سوسیداد، از ترکیب تیم ملی اسپانیا کنار رفته است و تا زمانی که بهبود نیابد نمی‌تواند در میادین و تمرینات حاضر شود.

1470