ایجنت دفاع‌چپ چلسی علاقه‌ی اینتر به این بازیکن را تایید کرد

ایجنت دفاع‌چپ چلسی علاقه‌ی اینتر به این بازیکن را تایید کرد

خبرگزاری فوتبالی - پس از اینکه مشخص شد که آنتونیو کونته به عنوان سرمربی اینتر به کار خود ادامه خواهد داد. اکنون او به دنبال تقویت تیمش است. از گزینه‌های که او به دنبال جذبشان است، نام هایی مثل آرتورو ویدال و امرسون پالمیری به گوش می‌رسد. اکنون وکیل امرسون گفته که اینتر به جذب این بازیکن چلسی علاقه نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، امرسون پالمیری که اصالتا برزیلی است در سال 2018 از رم به چلسی پیوست. این بازیکن محصول آکادمی باشگاه سانتوس برزیل محسوب می‌شود. اکنون گمانه زنی هایی وجود دارد که این دفاع چپ بزودی به لیگ ایتالیا باز خواهد گشت. امرسون که در حال حاضر 26 ساله است، با رقم 20 میلیون یورو از رم راهی چلسی شده بود اما به نظر می‌‌رسد که دوران حضورش در این باشگاه به پایان رسیده است.

فرناندو گارسیا، ایجنت امرسون پالمیری گفت:" این امکان وجود دارد که او چلسی را ترک کند. من هنوز با باشگاه صحبت نکرده‌ام، تنها چیزی که می توانم بگویم این است که اینتر به جذب این بازیکن علاقه دارد، خواهیم دید که چه می‌شود."

فرانک لمپارد اعتقاد زیادی به امرسون پالمیری ندارد و همین مسئله احتمال جدایی او از جمع آبی های لندن را افزایش می‌دهد چرا که این بازیکن دورگه‌ی ایتالیایی-برزیلی تنها در 21 بازی در فصل گذشته به میدان رفته است.

1470