واکنش ویدال به حضور در لیست مازاد بارسلونا: هیچ‌کس مثل من نیست

واکنش ویدال به حضور در لیست مازاد بارسلونا: هیچ‌کس مثل من نیست

خبرگزاری فوتبالی - آرتورو ویدال هافبک شیلیایی یکی از مازادهای لیست رونالد کومان هلندی برای فصل اینده است. این بازیکن در گفتگویی در یوتیوب با هوادارانش داشت که در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ویدال در مورد درخواست جدایی مسی گفت:" وقتی ببری را گوشه گیر می کنید، ناامید نمی شود بلکه می جنگد." و در مورد آینده خودش  اظهار داشت:"اگر پیرلو و یوونتوس تماس بگیرند، خوشحال خواهم بود اما آرامش خود را حفظ خواهم کرد. هر چه بادا باد. هیچ کس مثل آرتورو ویدال نیست. آمار سیزده سال اخیر من مشخص است. به هر تیمی رفتم، تغییرات مثبت ایجاد شد. اما من در خدمت باشگاه هستم  و هر تصمیمی را می پذیرم و اگر قرار باشد به تیمی دیگر بروم هم خواهم رفت. با کومان صحبت کردم. به زودی با هم ملاقات می کنیم و ببینیم چه می شود."

ویدال در مورد روزهای بحرانی تیم کاتالان هم صحبت کرد:" تیمی که از نظر من بهترین تیم دنیاست، نمی تواند که فقط سیزده بازیکن حرفه ای داشته باشد و بقیه نوجوان ها باشند. منظورم این نیست که جوان ها لیاقتش را ندارند اما چنین تیمی باید بهترین ها را داشته باشد. در دوران ستین اتفاقاتی رخ داد که در سطح یک تیم بزرگ نبود. مقابل بایرن بازی کردیم که تیمی منظم بود و ذهنیت پیروزی را داشت و بازیکنانشان خیلی آماده بودند. از نظر انرژی و ذهن آماده نبودیم و این اتفاق برای ما رخ داد.  پیش از بازی با بایرن فکر می کردم که صعود می کنیم اما شرایط برای تیم خوب پیش نرفت."

4125