زمان ملاقات پدر مسی با مدیر بارسلونا مشخص شد

زمان ملاقات پدر مسی با مدیر بارسلونا مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - نشریه موندودپورتیوو گزارش داده است که جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا و خورخه پدر لیونل مسی قرار است که در روز چهارشنبه با هم ملاقات کنند.

به گزارش فوتبالی، لاوانگاردیا نیز خبر داده است که با وجود اختلافات مسی با مدیران بارسلونا، پدر ستاره آرژانتینی و بارتومئو در روزهای اخیر به صورت تلفنی با هم در تماس بوده اند. حالا این دو تصمیم گرفته اند که روز چهارشنبه ملاقاتی با هم داشته باشند تا در مورد جدایی ستاره آرژانتینی از نیوکمپ به توافق برسند و بدون دعوای حقوقی ماجرا را حل کنند.

البته این که دو طرف به توافق برسند، چندان هم ساده به نظر نمی رسد. مسی می خواهد که با مبلغی معین به صورت توافقی جدا شود در حالی که بارتومئو در حال حاضر به مسی اعلام کرده است که برای فروش وی بر اساس قراردادش 700 میلیون یورو می خواهد. البته لالیگا نیز از بارسلونا حمایت کرده و قیمت مسی را 700 میلیون یورو دانسته است. 

به هر صورت مسی می خواهد از بارسلونا جدا شود و به همین خاطر روز یکشنبه در تست پزشکی حضور پیدا نکرده است  و در روزهای آینده نیز در تمرینات تیم کاتالان شرکت نخواهد کرد. باید دید که نتیجه جلسه روز چهارشنبه میان جوزپ ماریا بارتومئو و خورخه مسی چه خواهد بود.

4125