ممنوع شدن نام مسی در گفت و گوی اینترنتی آگوئرو و هوادارانش

ممنوع شدن نام مسی در گفت و گوی اینترنتی آگوئرو و هوادارانش

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی مجبور شد تا استفاده از نام لیونل مسی را در گفتگوی اینترنتی با هوادارانش ممنوع کند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 32 ساله یکی از دوستان صمیمی مهاجم بارسلوناست و شایعات زیادی که در مورد حضور مسی در منچسترسیتی مطرح شده است، باعث شد تا آگوئرو مجبور شود تا استفاده از کلماتی نظیر "مسی" ، "لئو" ، یا GOAT (مخفف انگلیسی بهترین بازیکن تاریخ) را در گفتگوی ویدیویی با هوادارانش ممنوع کند.

آگوئرو بعد از آن که صفحه شخصی خودش را در شبکه اجتماعی Twitch تاسیس کرد، تا کنون بیش از دو میلیون هوادار پیدا کرده است. این شبکه اجتماعی مخصوص افرادی است که به بازیهای ویدیویی علاقه دارند و در زمانی که بازیهای ویدیویی انجام می دهند، می توانند با هوادارانشان ارتباط برقرار کنند. آگوئرو اخیرا در حین بازی Fall Guys با هوادارانش ارتباط برقرار کرد اما به هیچ وجه نمی خواست که بحث به مسائل فوتبالی و مسی کشیده شود. 

مسی به طور جدی به جدایی از بارسلونا فکر می کند که به نظر می رسد منچسترسیتی محتمل ترین گزینه اش است و بدین ترتیب می تواند برای اولین بار در رده باشگاهی با دوست صمیمی خود آگوئرو هم تیمی شود. گفته می شود که حتی آگوئرو حاضر خواهد شد تا شماره 10 خود را در اختیار مسی قرار بدهد.

4125