مهاجم آرژانتینی یوونتوس هم مثل ماتوئیدی به تیم دیوید بکام می‌رود؟

مهاجم آرژانتینی یوونتوس هم مثل ماتوئیدی به تیم دیوید بکام می‌رود؟

خبرگزاری فوتبالی - آندره آ پیرلو رسما به گونزالو هیگواین گفته است که جایی در برنامه‌هایش ندارد و باید این تیم را ترک کند. چندی پیش بلیز ماتوئیدی هم با توافقی دو طرفه از یووه جدا شد و به تیم اینتر میامی پیوست. تیمی در لیگ آمریکا که دیوید بکام یکی از مالکان اصلی آن است و اکنون این احتمال وجود دارد که ایگواین هم برای ادامه‌ی فوتبالش به این تیم برود.

به گزارش فوتبالی، گونزالو ایگواین می‌تواند با پیوستن به تیم اینتر میامی، مانند هم تیمی سابق خود، بلیز ماتوئیدی به لیگ آمریکا برود. پیرلو به ال پیپیتا گفته است که جایی در ترکیب یوونتوس ندارد و باید به دنبال تیم جدیدی باشد. قرارداد هیگواین تا ژوئن 2021 اعتبار دارد و او در حال مذاکره با سران باشگاه است تا بتواند این قرارداد را به صورت دو طرفه فسخ کرده و راهی باشگاه دیگری شود. به گفته‌ی رسانه‌ی فرانسوی L'Obs گونزالو هیگواین در حال مذاکره با باشگاه اینتر میامی است تا به این باشگاه بپیوندد.

این مهاجم آرژانتینی در حال حاضر 32 ساله است، او سابقه‌ی بازی در باشگاه های بزرگی مثل رئال مادرید، چلسی، میلان و یوونتوس را دارد و باید دید که در ادامه‌ی مسیر فوتبالش چه اتفاقاتی خواهد افتاد. البته او در تیم ملی آرژانتین به علت فرصت های گلزنی که در فینال های جام جهانی و کوپا آمه‌ریکا از دست داده، محبوبیت چندانی میان هواداران ندارد.

1470