فرصت 8 روزه پرسپولیس برای جلوگیری از محرومیت

فرصت 8 روزه پرسپولیس برای جلوگیری از محرومیت

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس تا 16 شهریور فرصت دارد تا مطالبات باقی مانده برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سرخپوشان پایتخت پس از حذف در نیمه نهایی جام حذفی، روزهای سخت و پرتنشی را سپری کرده اند. آن ها از سوی هواداران خود فشار سنگینی را برای خرید بازیکنان جدید و تقویت تیم بر اساس فهرست یحیی گل محمدی تجربه می‌کنند و این در حالی است که پرداخت حقوق برانکو ایوانکوویچ هم انجام نشده و رسول پناه باید هرچه سریع‌تر این موضوع را هم انجام دهد.

آنطور که دارو بوشیچ وکیل برانکو گفته پرسپولیسی ها تا 16 شهریور فرصت دارند تا مطالبات این سرمربی کروات که 7 جام قهرمانی برای این تیم گرفت تا پرداخت کنند و  غیر این صورت محرومیت نقل و انتقالاتی به صورت خودکار اعمال خواهد شد؛ خبری که در جریان رقابت پرسپولیس برای خرید بازیکنان می‌تواند تاثیری جدی بر بازار تابستانی بگذارد.

سرخ ها با ایگور پانادیچ، زلاتکو ایوانکوویچ و مارکو استیلینوویچ تصفیه حساب کردند و در حالی که رسول پناه ادعا می‌کرد 60 درصد از حقوق برانکو را پرداخت کرده اما این عدد چیزی حدود 30 درصد است. یعنی پرسپولیس تا 16 شهریور باید 735 هزار یورو به برانکو پرداخت کنند که باتوجه به فاصله 8 روزه تا موعد پرداخت، روزانه باید چیزی بیشتر از 2 میلیارد تومان را به خزانه خود بیافزایند.

7474