عبدی: در شهرآورد اشتباه کنید، جریمه می‌شوید

عبدی: در شهرآورد اشتباه کنید، جریمه می‌شوید

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شهرآوردها باید کمترین اشتباه را داشت زیرا در غیر این صورت جریمه خواهید شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حسین عبدی در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی و شکست سرخپوشان اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود. استقلال نیمه اول را کاملا کنترل کرد اما در نیمه دوم پرسپولیس بازی را در دست گرفت. پرسپولیس می‌توانست گل دوم را از استقلال نخورد ولی نتوانست بازی را مدیریت کند.

وی ادامه داد: چیدمان پنالتی‌زن‌های پرسپولیس اشتباه بود. وقتی دیدم اوساگونا پشت پنالتی قرار گرفت ترسیدم. معلوم بود که او نمی‌تواند پنالتی را خوب بزند. واقعا نمی‌دانم چرا پنالتی‌زن‌های پرسپولیس اینطور انتخاب شدند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ترکیب اولیه این تیم برای جدال با استقلال گفت: مسلما ترکیب ایراداتی داشت، البته با توجه به اینکه الان ۵ تعویض در فوتبال وجود دارد شاید مربیان خیال کنند می‌توانند با تعویض‌ها جریان بازی را عوض کنند اما در بازی مثل دربی نباید بیشتر از ۳۰ درصد تیم عوض شود.

عبدی خاطرنشان کرد: دربی جایی برای اشتباه کردن نیست و وقتی در این بازی بزرگ اشتباه می‌کنید شما تنبیه می‌شوید. خیلی کم پیش می‌آید که در دربی اشتباه کنید و فرصت جبران داشته باشید.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش پرسپولیس برای فصل بعد چقدر باید تغییر کند، تاکید کرد: ابتدا باید مشخص شود چه بازیکنانی می‌روند و برای آنها جایگزین خوب پیدا شود. مثلا الان بیرانوند جدا شده اما رادوشوویچ دروازه‌بان شش دانگی نیست. در کل ابتدا باید سعی شود اسکلت تیم حفظ شود و پس از آن حتما این تیم تقویت شود.

6641