شاگرد سابق کومان: جدایی مسی بهترین اتفاق برای سرمربی بارسلونا است!

شاگرد سابق کومان: جدایی مسی بهترین اتفاق برای سرمربی بارسلونا است!

خبرگزاری فوتبالی – شاگرد سابق رونالد کومان در تیم آژاکس اعلام کرده خروج مسی بهترین اتفاق ممکن برای کومان است وگرنه با حضور مسی، ‌این مربی هلندی نمی‌تواند امپراطوری‌اش را در بارسا بنا کند.

به گزارش فوتبالی، از زمان پیوستن کومان،‌ بسیاری از فوتبال دوستان علاقه داشتند تا ببینند روابط این سرمربی هلندی با سوپراستار آرژانتینی بارسلونا چگونه خواهد بود. حالا خبر رسیده مسی در حال جدایی است و این مسئله طبق صحبت‌های میدو،‌ به نفع رونالد کومان خواهد بود.

احمد میدو، بازیکن مشهور مصری که سابقه همکاری با کومان را در تیم آژاکس دارد در گفت و گو با Elwatan Sport گفته: کومان یکی از بهترین مربیانی است که با او کار کرده‌ام. او شخصیت قدرتمندی دارد اما اگر مسی در بارسلونا بماند، او با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم خواهد کرد. بهترین اتفاقی که می‌تواند برای کومان بیفتد، جدایی احتمالی مسی است. کومان نمی‌تواند امپراطوری خودش را با وجود مسی در رختکن، بسازد.

میدو در ادامه افزود: او برای ۲ سال و نیم مربی من بوده است و بدون توجه به گذشت زمان باید بگویم کومان نمی‌توانم بازیکنانی که شخصیت قدرتمندی دارند را مدیریت کند. او بازیکنانی که نظر خاص خودشان را دارند را نمی‌خواهد.

میدو بیش از ۵۰ بار لباس تیم ملی مصر را پوشیده و سابقه حضور در تیم‌هایی چون رم،‌تاتنهام، میدلزبورو و وستهم را در کارنامه‌اش دارد.

1101